Gå til innhold

Da ble det morkakeprøve i stedet!

Gjest

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i går, alt så egentlig helt fint ut. Men legen lurte på hvorfor jeg skulle ha fostervannsprøve i stedet for morkakeprøve, jeg som var så bekymra. (sliter veldig med dette for tiden. Vanskelig å tro på at jeg noensinne kommer til ån få frisk barn igjen eller dårlige opplevelser) Jeg sa at det kom liksom ikke opp under veiledningen og jeg trodde at risikoen for abort var høyere ved MKP enn ved FVP. Hun mente at den var lik for begge to og ringte litt rundt og nå skal jeg på MKP i morgen tidlig. Gruer meg litt, men aller mest gleder jeg meg til å vite sikkert hva jeg skal planlegge med....Litt stressa nå som jeg har fått timen ja...:)

Fortsetter under...

Hihi, jeg leser fra et innlegg du har skrevet at barnet i magen er produsert 26 september, det er vårt også :-) artig!

I tillegg har vi tatt morkakeprøve med 2 dagers mellomrom og begge har tidligere kromosomhistorie fra før. Vi fortjener et friskt barn begge to denne gagen!!!

Når har du termin?

Jeg fikk 23 juni på første UL, men når de målte på Riksen nå sist var det CRL 4 dager frem og termin blir da 19 juni.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...