Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 jeg skal til legen på første sjekk i starten av januar..når jeg skal til legen er jeg 14uker akkuratt... hva gjør legen da?? uten om urin prøve og blodprøver???? er førstegangs gravid.. 9+6 i dag
Sunnybeach4gull :) Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Tar blodtrykk,vekt osv og skrive gravidkortet ditt E du slank så mulig dm høre med dopplern etter hjertelyden, men som oftest gjør dm ikke d Ekke så vanlig å høre så tidlig og dm vil ikke uroe dæ
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 skrev feil er 15uker den dagen ikke 14.. slank er jeg ikke.. er helt normal høy og passe så da er det jordmor som tar UL etter har vært hos legen da?? er vist annen hver gang mellom de sa legen jeg sku frem over gleder meg skikkelig til å se lille nurket......
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Jeg tror de pröver å höre hjertelyden også. Iallefall om du er 15 uker på vei Rutine-UL er i uke 17, og da er det vel ofte en JM som utförer den.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 ååå spennende
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Du får innkalling til UL fra sykehuset du skal føde på. Legen sender søknad til sykehuset ved første kontroll:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå