Indigo 08-10-13 Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hei. Tenker på deg vet du, og lurer på hvordan det går med deg? Håper du har ei lita spire å glede deg over i jula:) Det fortjener du etter alt i høst! Klem fra
Bie&babylove:-) Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Hallo!!!!! Hopper ikke av glede ennå nei. Tok Hcg prøver på fredag og skal ta nye i morgen. Første prøve viser en lav hcg, så man er litt usikker på om det kan være hcg som henger igjen fra forrige gang, eller om det er noe som har festet seg også evt slept igjen. Smertene på høyre side har nå avtatt.. heldigvis... tror jeg... Så det KAN hende det var begynnelsen på svangerskap utenfor livmor igjen, men som legen sa, det hender ganske ofte at kroppen klarer å bryte det ned og rydde opp selv. Vanligvis er man ikke klar over at dette skjer, men siden jeg nettopp har vært igjennom dette er jeg veldig obs på symptomer og veldig "var" på smerter og unormale murringer/smerter i magen. Har ikke turt å teste noe mer hjemme heller. Blir GAL av å tenke, lure, gruble, fundere og bekymre meg for hvis, om, når, hvorfor, tenk om, osv... Nå håper nesten at hcg er synkende og at jeg begynner å blø slik at kroppen kan komme i "normal" syklus igjen, hvis man kan kalle det det.... Og nå skal jeg høre på legen og vente i 2 sykluser før vi prøver!! haha... Hvordan går det med deg??
Indigo 08-10-13 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2009 Hei:) Spennende å høre hvordan det går med neste hcg-prøve. Ang. lav hcg, så er jo ikke det urovekkende om du er tidlig i svangerskapet. Siden du enda ikke har hatt mens siden exuen, så vet du vel neppe når du hadde el? Ergo vet du ikke når du ble gravid, eller? Du er sterk som har unngått mer testing. Skjønner du blir gal av å gå rundt å gruble. Sånn hadde jeg det mens jeg gikk å ventet på å få mensen tilbake.. Ikke noe nytt her, annet enn at jeg fikk tanta igår. På dag 25. Virker som at jeg er tilbake i gjenge, har normalt korte sykluser. Tenkte å starte med å teste etter el neste syklus for å se om jeg mulig kan ha for kort lutealfase. Tviler på det siden jeg fikk lillegutt, da hadde jeg sykluser på 23 dager. Men blir spennende å teste etter el da. Litt enklere mtp "pliktsexen". Litt stress å helgardere seg når man jobber 100% turnus + har en liten en å ta vare på. Lykke til med neste prøve. Krysser fingrene:)
Indigo 08-10-13 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2009 Hei, hvordan går det? Hørt noe ang. de nye prøvene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå