LiLu:) Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hadde egentlig gitt opp hele prosjektet om å bli gravid, etter 9 mnd prøving. Hadde bestemt oss for å ikke tenke så mye på det. Men nå sitter jeg her da, men en positiv test, jeg skjelver og har ingen å si det til. Sambo er på jobb, og jeg vil ikke si det over telefonen. Jeg skjønner det fortsatt ikke:)
GogJSpentNå Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer så mye da.. Går ut ifra at dette er en gledens nyhet siden dere har prøvd lenge før dere ga opp.. Kanskje det er derfor det klaffet..
Carina har to små gull Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer så masse med spira Nyt svangerskapet!
LiLu:) Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk Det er en gledens nyhet! Det føles ufattelig rart. Nå begynner alle spørsmålene å dukke opp, når bestille legetime, hvordan fortelle det på jobben, for familie osv. Hjælpes
EleResa Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer så mye, og lykke til fremover
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer så MYE, og masse lykke til! alle spørsmål som du føler at du trenger svar på, finner du stort sett inne på 1.trimester-sida. eller i terminklubben du havner i;)
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer så mye =) Kos deg masse.. Det er jo mange artige måter å fortelle det til familien på.. Perfekte julegaven. Er samboeren din kommet hjem nå? Hva sa han? =)
LiLu:) Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2009 Takk! Han ble veldig sjokkert, sånn som meg:) Men ble veldig glad da. Tror det blir en spennende tid framover, gleder oss masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå