Gå til innhold

Magefølelse på kjønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, jeg har skikkeli magefølelse på gutt, mens samboeren min har følelsen på jente:) er vårt første barn, så det blir spennende!

men vi skal uansett ikke vite kjønnet på ultralyd, skal vente til barnet ser dagens lys :D

hva med deg da?

Jeg tenker at det er en gutt der inne, mens samboeren min vil holde begge muligheter åpne.. Vårt første barn også :) Spennende valg å vente helt til fødselen med å finne det ut da! Det klarer ikke vi.. hehe.. altfor nysgjerrig!

Annonse

eg var kvalm med gutt nr ein, men ikkje med gutt nr to. var to heilt ulike svangerskap.med jenta var egkvalm på ein annan måte. denne gang er ulik dei tre andre. så korleis svangerskapa er treng ikkje seie noko om kjønn.

jeg har en magefølelse på at det blir en gutt:) å det tror neste alle rundt meg også, barnefaren og hans venner tror å det blir det:p så det blir jo litt spennende å se:)

jeg vil vite det ved UL, er også alt for nysgjerrig:p

men for meg spiller det nu ingen rolle hva det blir :) begge kjønne er hjertelig velkommen.

Annonse

jeg har på følelsen av at det blir gutt, men... er våres første er spennende. vi har bestemt oss for og vite på UL, men veit ikke om jeg klarer og vente så lenge på og vite kjønnet. får en ekstra Ul i uke 32 så da er det vel spørs om jeg klarer og motstå fristelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...