Gå til innhold

Mini juletre

Trollmor m/ trolljente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor har satt griller i hodet på jentungen, så nå er ønsket et lite juletre på rommet som hun skal pynte selv med sin egen utvalgte pynt. Nåde meg hvis ikke dette treet står på rommet hennes når moren min kommer på besøk den 21.des hehe :P

Så ja, er det noen som har sett et mini juletre i plast noen steder? Tenker max halvmetern høyt.

Skrevet

Vi har et minijuletre i plast oppe, med lys og pynt osv (ferdig pyntet da), men hvor det er kjøpt... Er en del år siden jeg kjøpte det, men mener det var på en slik butikk som selger lamper ol.

Gjest irismor
Skrevet

Snuppa fikk et slik av svigermor for et par dager siden. Lite plastjuletre med lys. Hun hadde kjøpt det på Nille, så ta deg en tur dit.

Små julekuler får du kjøpt på Ikea.

Skrevet

Tusen takk!

Får skrive ned julekuler på ikea listen min og dra innom nille etter jobb i morgen :)

Gjest sug lut
Skrevet

Jernia har hatt, i hvert fall. God kvalitet.

Ellers har Mester Grønn små nydelige juletrær i potte til 300, de kan jo plantes ut i hagen til våren.

Skrevet

*ønsker meg hage*

*ser stygt ut på blokkebyen*

Gjest sug lut
Skrevet

*been there, done that, plant på balkongen og drøm...*

Skrevet

Europris sine og Plantasjen sine plasttrær er i hvert fall gørstygge. Vi endte opp med et lite, levende tre i potte og har to henførte unger hver kveld når de skal legge seg. Treet er behørig pyntet i lilla og rååååsa, selvsagt (ungenes valg, ikke mitt...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...