Gå til innhold

Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så innmari irriterende... Jeg trudde kanskje det var noe på gang denne mnd, jeg hadd emensmurringer og økt utflod i flere dager. Pleier ikke å ha det, så jeg så det som et godt tegn. Men så oppdaget jeg plutselig at jeg hadde fått elslim, i store mengder, i går. Utover kvelden fikk jeg også skikkelig elsmerter, så jeg tok en eltest som var positiv. Og da trodde jeg at jeg hadde hatt el for 8 dager siden, og at ikm skulle være nå til søndag som kommer. Pikker altså... Jeg har aldri så ustabile sykluser, ganske jevnt på 28-30 dager.. Kan svineinfluensavaksina ha utsatt den litt kanskje? Rart det og, for jeg kjente el forrige søndag...

Uff, man kan bli gal av dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jadda, alt er mulig når man har syklus på bærtur.. Det vet jeg alt om.

Vet ikke om vaksinen kan være medvirkende da, men det er kanskje mulig det også.

Våknet i natt av smerter i magen, og tenkte YESS nå kommer endelig el. Har testa etter el noen dager i forrige uke, da jeg trodde jeg hadde det, men fikk negativt. Sto oppi dag og forventet et klart bilde av et egg på CB el-testen min, men neeeida.. Er det TR som er på vei da?? Blir helt tullete av det her jeg... Nå er alle testene i pakken oppbrukt, og jeg har bestemt meg for å drite i hele teste-greia.. Bare kjøre på og håpe på at det blir en klaff.

(Måtte forresten trekke på smilebåndet av skrivefeilen din.. "Pikker altså.." ha ha ha..)

Lykke til!!

Skrevet

Hahahahahaha... jaja, nå fikk jeg en god latter.. Pikker altså... Bomma litt da, kan du si.:)

Har dere prøvd lenge eller?

Jeg har testet litt og og da, absolutt ikke hver pp.. Synes det egentlig er noe tull, så skjønner ikke hvorfor jeg gjør det. Blir revet med noen ganger. Som når jeg sitter her inne hele dagen, samtidig som jeg jobber med eksamen..

Skrevet

He he.. I know.. Det er etter jeg har sittet å lest her inne at jeg har fått sånne innfall som har resultert i teste-kjøp og testing.. Ikke at det har hjulpet noe akkurat.. Jeg slutta på pillen i november i fjor. Fikk mensen en gang på våren og etter det har det bare vært rot med syklus. Ble gravid i juni, men mistet i august, ca 10 uker på vei. Men jeg har ei hærlig jente på 2,5 år, så jeg er ikke desperat prøver enda. Ikke får jeg noe spesiell hjelp av lege el spesialist heller, ettersom jeg vet jeg kan bli gravid. Det er bare om å gjøre å treffe, og når man ikke har styr på syklusen sin, er det litt vanskelig.. Men jeg lurer hele tiden på hva som skjer. Er det el, er det mens, er jeg gravid...??? Men skal jeg teste for alt hver gang jeg lurer, blir jeg fattig tilslutt.. Det er nok bare å vente å se hva som skjer og satse på at det skjer noe etterhvert :)

Skrevet

Ja, man må nesten klare å styre seg. Jeg testet en uke før tiden en gang. Den ble positiv, men det var en kjemisk... Mensen kom 2 dager før tiden. Så det er ikke veldig smart egentlig.

Det skjer vel når det skjer. Det er maaange her inne som har brent av MYE penger på tester tror jeg. Det er jo unødvendig.. men når de ligger i skapet er det litt vanskelig å være streng med seg selv.

Jeg mistet i mai, var da nesten 7 uker. Uff, det er bittert enda synes jeg. Vil jo så gjerne bli gravid igjen så fort som mulig. Hører om alle som "ooops.." Da er det nesten så jeg blir irritert, urettferdig altså. Men sånn er det jo... Kanskje de får det til nettopp fordi de ikke prøver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...