Gå til innhold

Sov rundt helt av seg selv

Anbefalte innlegg

La knerten litt over 8 igår også våknet han først 08.10 idag morges. Blid som ei sol. Skjønte lite når jeg våknet litt over 6 og han sov fremdeles (pleier å spise senest kl 05.00). Frykter nok at det foreløpig er et engangstilfelle, men utrolig deilig var det nå i alle fall.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141068664-sov-rundt-helt-av-seg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også vært så heldig nå og fått 5 hele netter uten nattmating!!! Tror det kommer av mais grøten og mengden vi har økt. Så krysser også her fingerne på at denne rutinen blir for en stund.....nesten litt uvant. Og brystspreng om morgenen....Men vi har også begynt de siste ukene med sånn nattpose så vesla ikke sparker av seg dyne og tror den også kan ha en virkning.

Jaja, var nå engangstilfelle sånn som jeg trodde. Nå er vi tilbake til mating i 4-5 tiden og x antall oppvåkninger før og etter det. Men er en tann som just har brutt gjennom og mistenker kanskje at det er en til. For etter den første brøt gjennom hadde vi flere gode netter med kun oppvåkning til mating i 4-5 tiden. Og nå altså på an igjen med å våkne mange ganger.

Men deilig var det i alle fall å få sove i fred en hel natt, skal leve på den en stund :) Og håpe håpe håpe, kanskje det skjer igjen om ikke alt for lenge :)

Annonse

Her hadde vi det som "Overlykkelig" beskrev det. Etter 4,5 mnd med 3-timers ammeintervaller, begynte vi etterhvert med fulle grøtporsjoner. Det hjalp og førte til 7-timer på første soveøkt. Når vi i tillegg la til nattpose skjedde det utrolige: Hun sov fra 1900 til 0500! Siden det har det stort sett hatt samme mønster, med noen små avvik noen ganger.

Det endrer seg sikkert når tennene kommer, men jeg er veldig glad nå:)

Jeg nyter det så lenge det varer, hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...