MammaTilToTette + spire Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Noen som har erfaringer med tester kjøpt på billige-tester.no?? Er de følsomme,slik at man kan få positivt svar tidlig??
Millies Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Har kjøpt flere tester på billige-tester.no. Helt ok de jeg har brukt ihvertfall. Vet ikke hvor følsomme de er med tanke på om man tester flere dager før IKM.
MammaTilToTette + spire Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Ok,takk for svar Har fått positiv eggløsningstest nå,men det kan jo ikke stemme-i følge mine beregninger. Skal ha mensen på søndag men gravitesten var negativ.
HeidiL Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 hei - titter innom fra 3.tri ) jeg fikk svaaaakt positiv på billigstrimmel på torsdagen (IKM på søndagen) og så ble de sterkere og sterkere ) mørkere teststrek enn kontrollstrek på IKM... men ut fra at jeg har blitt flyttet 5 dager på UL så var det jo helt syyykt tidlig å kunne vise noe da jeg fikk svakt positivt... så min opplevelse er i alle fall at de er svært sensitive ) håper alt går bra og at det sitter en spire og klamrer seg fast )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå