Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Tirsdag 1. Desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg 61 dager igjen til termin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager igjen her ;-)

Skrevet

86 dager!! Det nærmer seg.. Hoppet inn her i dag jeg:-)

Skrevet

9 dager igjen:) Å begynner å grue meg til fødsel!!

Skrevet

Begynt på overtid...-1 dag!

Skrevet

helt uvirkelig - termin i morgen 2 desember :o))))

Skrevet

20 dager igjen, men er jeg like "heldig" nå som med førstemann er det 31 dager igjen

Skrevet

9 dager, gleder meg masse, men gruer meg sykt til fødselen...

Skrevet

22 dager igjen! Altså fødeklar i morgen;) Hehe... Meeeen må nok bare belage meg på å vente til ca termindato og noen dager over;) Grugleder meg... Gleder meg mest til alt er overstått og babyen er ute;) Lykke til alle sammen!

Skrevet

45 dager igjen! :D Gledeer meg :)

Skrevet

Ja hadde man bare visst d så...er nå 5 dager over, venter i spenning på at noe skal skje:O)

Skrevet

17:-) Men nå har jeg begynt og få god tid igjen, har endel som skal gjøres enda så hun kan komme om 17 dager:-)

Skrevet

2 dager :-) Ikke veldig utålmodig, men hun får gjerne komme nå. Lei av kynnere og vondter her og der.... Gleder meg vedig til å treffe henne!!!

Skrevet

33:)

Jeg er 3.gangs og kjenner at formen er skrantende, men det er koselig også:) Må nyte den siste mnd, for dette er mest sannsynlig den siste gang jeg får oppleve å være gravid. Denne mnd er heldigvis en lett mnd å nyte, for jeg elsker desember! <3

Skrevet

Er 4 dager på overtid...jeg som hadde ønsket meg novemberbaby...sånn kan det gå :-) Egentlig bare fordi jeg alltid har syns det er litt kjipt å selv ha bursdag uti desember.

Kommer ihvertfall før jul :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...