sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Nå begynner jeg å lure, lure på om det er MIN tur denne mnd. Dette er nd nr 3 som er normal, i.f.h til syklus. Jeg har fått syklus på 5 uker, i stedet for 4, altsp jeg får el 3 uker etter IKM. Hadde EL torsdag uken før forrige uke, da begynte det iallefall. Merket det på el-slim og på ømme nippler. det vil si at jeg har IKM rundt førstkommende torsdag. Men nå i de siste to dagene har jeg vært veldig "rar". En merkelig følelese, om jeg kan si det slik, som ikke er som vanlig. Er veldig ømme i hele puppen, kjennes støl ut, som om jeg har trent brystmuskler HARDT. Og så har jeg mange kvalme bølgedaler. Plutselig kommer det, gjerne sammen med en bølge av hete, eller kulde. Helt merklelig...Pluss murringer i magen, stikkninger osv. Og av og til, som når jeg var på kino i går/ kjørte bil på jobb og får en rar følelse, så legger jeg uten at jeg viter det, hånden på magen. Er som om den vil ligge der...og mulig beskytte "noe"? Er kanskje litt overtroisk.. Men har andre hatt disse symptomene? Har ikke lyst å teste nesten, er redd for neg. test. Hadde sex rundt de tre el-dagene, hver dag. Med føttene oppover veggen etterpå, pute under rompa og i 30 minutt. Men har vært slapp på sexbiten resten av mnd, håper bre det hjelper Kan NOEN som helst svare/hjelpe blir jeg veeeldig glad )) Spør her fordi dere er jo garvide, og vet bedre hvilke symptomer som er "ekte" og ikke
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Hei Det var det med symptomer da. Noen har de fra dag 1, andre merker ingen ting før det er gårr flere uker. Alt du beskriver kan være symptomer på at du er gravid (spesiellt ømme pupper, selv om det er veldig tidlig), men det kan også være at du ønsker det så mye at du legger merke til ting du ikke ville gjort til vanlig. Mitt råd er: prøv å ikke tenke så hardt på det (vet det er veldig vanskelig) og ta en test om et par uker. Da vet du med sikkerhet:) Lykke til
mabel Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Jeg hadde symptomer fra unfangelsesdagen. Trodde jeg var fyllesyk...men etter 2 uker med "fyllesyken" tok jeg en test. Og da viste det seg raskt og tydelig! Og det i god tid før mensen skulle komme til og med. Ta deg en test du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå