Gå til innhold

Flaskenekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min 4 mnd gamle datter har jeg ammet hele tiden. Har gitt henne flaske med MM og MME med flaske noen ganger tidligere, og det har gått kjempe greit. Nå i kveld var det ikke nok med mamma sin pupp, så tenkte å gi litt erstatning i tillegg. Da ville hun plutselig ikke ta flaska, bare tygde på "smokken" og spytta den ut med tunga. Enten så var hun mett likevel, eller så har hun blitt kresen. Lurer på om noen har noen tips for hvordan jeg skal få henne til å ta flaske.

.. som sagt, kan jo være fordi hun var mett så må vel prøve imorgen og pumpe litt også gi fra flaske for å se hvordan det går når hun er ordentlig sulten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er, men ser ut til at flere her inne med babyer på den alderen har det samme "problemet" :)

Jeg ammer bare for tassen vil ikke ta flaske. Men her i forrige uke nektet han plent å ta puppen på morgenen og formiddag og det kunne gå maaaange timer før jeg endelig fikk i han noe. Men resten av dagen gikk greit. Så måtte tilslutt bare begynne med grøt om morgenen for i det hele tatt få i han noe. Og det gled ned på høykant :)

Men nå er han tilbake til at han drikker melk som bare det :) Så det går kanskje litt opp og ned dette med at de ikke vil ha melk i perioder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...