Gå til innhold

Noen som husker serien om en gutt som kunne forvandle seg til en hund? Var det Eric han het montro? på tidlig 90 tall el noe tenker jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke hva den serien het altså.

Noen andre som husker den?

Fortsetter under...

Skrevet

innbiller meg at den var amerikansk altså. Husker ikke om det var når han fikk vann på seg at han ble en hund el hva det var....

En lys hund, beige orange farge. Gutten tror jeg var rødlig i håret...

Men mulig jeg husker heeelt feil.

Skrevet

Jeg husker likt som deg.. En liten, orangeaktig hund.. Og tror også den var amerikansk. Tror den linken var feil gitt. Men trodde den het det samme.

Annonse

Skrevet

Nei, ikke noe gjenkjennende med de bildene der altså, Merry Fruitful.

Skrevet

Ja og han merka at han skulle til å bli hund fordi han begynte å klø på nesa. Han kunne ikke styre det selv, så da måtte han springe å gjemme seg så ingen så at han ble hund. Og når han vart menneske igjen var han selvfølgelig naken.. Ikke lett det der. Hukser det veldig godt ja. Han hette Eric og var rødlig i håret, stemmer det. Husker ikke om den var dansk eller hva. Men den gikk som en sånn serie inni et annet ungdomsprogram, mulig det var midt i smørøyet, eller kanskje på slutten av sånn sommerbarnetv.

Skrevet

Fader altså at man ikke har klistehjerne! Hadde vært artig å sett igjen;)

Skrevet

Jaaaa, beggeto! Klødde seg på nesen gjorde han ja:D:D

Annonse

Skrevet

Hurra for deg også! Hadde helt glemt den, men husker jo at jeg elsket den når jeg var mindre!

Skrevet

Men gud så ung gutten var, husker at han var på samme alder som meg jeg;) el faktisk litt eldre!

Skrevet

Haha, ja! Og hunden var jo nesten ikke oransje i det hele tatt. :P Så for meg litt sånn cocker spaniel-hund, jeg. :P

Skrevet

Haha, samme her! Hmmm.....lurer på hva mer hjernen lurer oss for i årenes løp for tydeligvis så husker man regelrett feil noenganger;)

Skrevet

Ja, veldig merkelig hvordan den bare bytter ut ting! Skjer jo støtt! Litt skummelt det der altså. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...