Gå til innhold

Flere som syns at SIMO er vogner for godt voksne??? Syns de ser så trege og kjipe ut :( Utdatert rett og slett :( USJ.... u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Synes de er fine og ser veldig praktiske ut

Skrevet

ja, de er vel det...jeg er 33 år og har en;) De er solide da, og jeg er veldig fornøyd. Men nå lages det jo sååå mange gode og fine vogner, og jeg er ferdig med unger..hehe:)

Skrevet

Fins det vogner for voksne? Trodde vogner var for babyer, jeg;)

Skrevet

Smaken er som baken.. :P

Jeg syns de ser ut som vogner. Altså, de er ikke så fancy smancy med masse dilldall eller lave osv.. Og noen syns det er topp, mens andre syns de er stygge..

Jeg personlig liker de, liker at de ser ut som en babyvogn.. :P

Og jeg er ikke godt voksen.. Hehe..

Skrevet

Selv kan jeg vel kalles som godt voksen(33), og jeg har Simo. Men syns jeg ser mange som er langt yngre enn meg med Simo også.

Annonse

Skrevet

Jeg er 21, og jeg syntes alle de andre vognene ser veldig spesielle ut. Jeg kan ikke fatte hvordan noen ønsker en liten 3-hjuling i forhold til en vann-/vindtett støding vogn på 4 hjul.

Syntes forøvrig feks Stokke-vognen passer bedre til ailien enn mennesker.

Dette beviser vel bare hvor forskjellige folk er, uansett alder.

Tror forsåvidt bosted har mer og si.

Skrevet

Marerittet mitt er og ende opp med en vogn av en eller annen type, som har 3 hjul og kamoflasje mønsker, prikker, ruter eller generelt sett spraglende farger.

N.N

Skrevet

Jeg er 29, og jeg liker Simo. Har hatt min siden jeg var 24.

Mange vogner på markedet er flotte vogner, og mange er mindre pene. Jeg liker mange 3-hjulinger av utseende, men til vårt bruk er nok en solid 4-hjuling best. Og da er Simo en av de beste=)

Skrevet

Har Simo og en annen mer moderne vogn, er 34 år (gammel!) Syns min Simo er skikkelig stygg, men bruker den likevel for den dekker alle behov for barnet. Den andre vognen er bedre for meg og jeg syns den er mye finere, men det er jo sekundært i forhold til barnets behov.

Skrevet

Jeg er 22 år og kunne aldri kjøpt en vogn fra f.eks stokke. Synes de rett og slett er stygge. Her stod valget mellom Emmaljunga, Simo og Brio.

Synes de er store, fine og skikkelig barnevogner.

Skrevet

Tror de aller fleste kjøper vogn utifra hvordan den skal brukes, på hvilken årstid, snø, kulde og hvor lenge barnet kan bruke vognen.

Men så finnes også de som kun vil ha vogn som er fancy og ikke tenker særlig på kjørkomfor og komfor for barnet og hvor lenge den kan brukes før den må byttes ut.

Ser her jeg bor, hvor det er kaldt, mye snø og dårlig veier så plages de som har 3 hjuling med små hjul, dårlig plass i bagen for skikkelig god dun pose. Mens de med f. eks simo vognen ikke har noen problemer.

Skrevet

Simo er beste vogna jeg har hatt noen gang! Stor, go og solid vogn! 4 hjul er et must! Vognene med 3 små hjul er ikke beregna på annet enn kjøpesentertrilling for min del. Her er det snø, vinter og forskjellig terreng å trille i.:) Jeg kjøpte mi simovogn for 3 år siden, da var jeg 17 og jeg synes det er ei fin og god vogn:) Har hatt mange vogner siden da, og prøvd litt forskjellig.. Simo og emmaljunga er klare favoritter.! (liker å bytte vogn)

Annonse

Skrevet

Eg var 23 år då eg kjøpte mi første barnevogn. Det var ei Simo bagvogn. Pen, stor, vanntett, den hadde/har alt!

Etter å ha brukt quinny 3-hjuls sportsvogn til eldste (5 mnd - 2 år) og nokre månader til lille (10 - 21 mnd), kjøpte eg ei brukt Simo sportsvogn og eg er så vanvittig glad for at eg slepp å bruke quinny'en meir.

Nei, takke meg til stor, romsleg, solid vogn som både ser ut og fungerar som ei barnevogn! Dersom eg skulle brukt vogna til å "vise meg fram" på handlesenteret eit par timar i veka kunne eg saktens gått for ei meir "fancy" vogn, men når den skal brukast til bussturar, andre turar og soving velger eg ei vogn som passar til behovet mitt.

Men no er eg 27 år, så det er mulig er er blitt for gamal til å uttale meg ;-p

Skrevet

det synes jeg også før, men nå synes jeg de er fine,og ikke minst gode. er vel blitt gammel da:)

Skrevet

Vært 110% fornøyd med SIMO.

Kjøpte den til babyen som skulle komme, ett par mnd før jeg fylte 18.

Og jeg gleder meg til å ta den i bruk til neste som kommer . Fins ikke noen bedre vogn. (For meg)

Skrevet

Tja.....vi som ikke lenger er umodne frukter og bekymret over image, vi velger kanskje oftere praktiske løsninger framfor fashion. Simo virker stor og stødig så jeg kjøpte en slik denne gangen da vi nærmest blåser av veien her vi bor. Forrige gang hadde vi en fancy liten 3 hjuling som vi fikk masse problemer med......men gud, den var stilig da!!!!

Skrevet

Jeg var 22 da jeg ble gravid og valgte simo kombi. Synes det er ei kjempegod vogn, god plass, stabil, vanntett osv osv... Den er jo ikke stygg, den ser ut som ei barnevogn, og det synes jeg barnevogner skal gjøre...

Jeg skal bruke samme vogna nå til nr. to, og har ingen planer om å bytte til ei mer fancy vogn... (annet enn ei lettere trille når ungen blir større)

Skrevet

Det er godt å være godt voksen. Du får nok se det en gang du også, om du ikke imploderer av ren retningsløs frustrasjon før det.

Skrevet

Jeg er over 40 og synes egentlig de ser ganske kjerring ut. Men jeg hadde aldri giddet å la utseendet avgjøre hvilken vogn jeg skal ha.

Skrevet

Med tanke på at eg ikkje har bil så måtte eg ha ei vogn eg kunne trille fleire timar dagleg kvar dag, då falt valet fort på Simo, og eg er supernøgd! Dog etter ho vart to år så har eg kjøpt ei paraplytrille for å ha på ferie og slike ting, for den er jo ganske stor og klumpete når ho berre bruker vogna til å sove i. Men no som det er vinter igjen, må den nok til pers til og fra barnehagen.

Skrevet

hehehe dagens beste. Vi godt voksne mødre kan altså ikke være trendy ?

Er for så vidt enig i at Simo ser litt traust ut, men vogna er sikkert praktisk og solid den.

Skrevet

Er gammel og trendy, og synes simo vognene er noe av det minst stilige som finnes på markedet.

Skrevet

Godt voksne? Hehe

Vogner skal være gode for babyen, og god å kjøre. Jeg har trilla mange mil og mange barn, og simo er ei kjempevogn. Praktisk med kombivogn også. Ikke når du skal mye ut og inn av en bil, men triller du mye til butikk, er den fin.

Skrevet

Jeg skal selv ha Emmaljunga duo, så jeg liker de klassiske, robuste vognene, men Simo er en av de styggeste vognene på markedet synes jeg. Kassevogn! Alt annet enn pen.. Utdatert er absolutt ordet, det er noe med den som ser veldig gammeldags ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...