Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Kårttveitpollen barnehage. http://www.smastrilane.no/
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Veldig fornøgd med Ågotnes barnehage (den kommunale). Den har elendige nettsider, men det kan vere greitt å ta turen dit og sjå på området. Dei har eit fantastisk uteområde, nye og fine lokaler på Storebjørn (4 basar), samt nyleg oppussa lokaler på Lillebjørn (2 basar, trur det er berre 1-3 år der). Dei tilsette er flinke og inkluderande, og barnet får vere med på alle utflukter osv, sjølv om det berre har deltidsplass )
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Veksthuset på Straume er helt utrolig fantastisk!!! Der har de ting på stell skal eg si, holdt på å dette av stolen på sist foreldremøte fordi de var så flink. Du ser at de motiverer de ansatte og det betyr ALT for at de skal være god mot barna våre. Det at de har egen buss, klatrevegg, store åpne lyse og trivelige lokaler pluss et enormt uteområde trekker ikke ned heller... Også ligger de jo så skjermet til...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Bjorøy barnehage den er ett år gammel, stor og fin og et UTROLIG personal! jeg er så glad i denne barnehagen, at jeg gjør alt for å bli boende her , så minsten slipper å bytte barnehage. de har mange ledige plasser, kom ut å ta en kikk!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 takk for svar =) flere som har noen gode barnehager å anbefale??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå