Gå til innhold

Hastetur til legen i dag...

Anbefalte innlegg

Har vært så stille og lite liv i magen siden fredagen. Hadde egentlig tenkt til å la det gå noen flere dager, før jeg skulle prøve ta en kontroll. Men ved halv tre tiden i dag meldte det seg magesmerter i underlivet også. Så da ringte jeg ned på legesenteret, og fikk heldigvis kommet inn til lege omtrent med en gang...

Legen kunne berolige meg med blodtrykk som var perfekt, og så skulle vi lete etter hjertelyden, som dukket opp med en gang.. Så da kunne jeg puste lettet ut! Alt bra med lille baby...

Har kjent liv omtrent daglig siden ultralyden i begynnelsen av november. Så syns det var rart å ikke kjenne noe på så mange dager. Er vel ekstra nervøs i og med at jeg har hatt tre spontanaborter bak meg også...!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141067258-hastetur-til-legen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du blir bekymret i og med at du har 3 SA bak deg, men når sant skal sies, så skal man ikke kjenne liv daglig før uke 26.

Selv om jeg vet at det sikkert ikke er beroligende i det hele tatt:o)

Jeg er andregangs, og siden jeg ble gravid har alle snakket om at magen kommer fortere, man kjenner spark tidligere, osv osv.

Men magen kom mye seinere denne gangen, selv om det er under et år siden jeg fødte, og kjente ikke noe særlig med liv tidligere enn forrige gang..

Så det skal ikke være lett dette her:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...