Theagullet Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Noen som kan se når det blir fødsel? Termin 10.12
Theagullet Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2009 dytter i håp om at noen kan se på meg.. )
zassy☆ Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Hei, har ikke mye erfaring med å se på eksakte datoer, men fikk lyst å prøve meg for moro skyld, du får ta det med en klype salt! fikk opp 04.12 og så fikk jeg opp rundt 12.-13. des, morsomt hvis du gir tilbakemelding så jeg kan se tilbake på de kortene jeg fikk og hva jeg kanskje burde sett etter Gratulerer og lykke til med fødsel!! by the way..venter du jente?
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Zassy... Orker du å se på meg? Forvirret, skulle hatt mens, men ikke kommet. tester er negative.. 050488 er jeg født. gutt fra før på snart 3, prøvd en del mnd uten hell...
zassy☆ Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Hei C&D ser ingen graviditet på deg nå, men får opp mars som en fin måned. Litt usikker her. Masse lykke til !
Theagullet Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2009 Takk for at du orket Lover å gi tilbakemelding, blir spennende å se da Venter ikke jente, venter helt sikkert en liten gutt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå