Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 har flyttet på eget rom....og igår var det en litt lei-seg-mamma som satt i stuen utenfor soverommet hennes og ventet på at hun skulle sovne....og det gjorde hun. Og da ble litt-lei-seg-mamman ennå litt mer lei seg...... Og alle sier at det er bra at hun flyttet ut og alle sier det må være sånn, men vi her synes det er fint at hun kan komme til oss akkurat når hun vil:) Og det lovte hun ikveld da hun gikk og la seg på nyrommet sitt. Vi fikk ikke lov å være der inne og hun skrudde av lyset selv, og deklamerte; god natt, lykke til, ser dere imorgen;-))) Vi sees nok imorgen tidlig tenker jeg:) I dag tidlig kom hun tassende ned trappen, inn på rommet vårt og strøk meg over kinnet og hvisket; Mamma, kan jeg få sove hos deg og pappa NÅ? Lille, store jenta mi<3<3<3
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 ÅH,lille søte snuppa =))) Tenk at hun har eget rom..Jeg har en skikkelig mammadalt,så han er enda inne hos meg =D "HURRA"
Superlis Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Å så flinke dere er, både du og lille rosa!! Det er litt av en overgang det der.... Jeg må innrømme at jeg ble litt glad da jeg leste at det er flere enn meg som ikke er så kjapp og streng med sovingen. Littstore knerten har eget rom og sovner der, men kommer inn hver eneste natt, dvs mammsen sover så lett at bare han knitrer litt, ja så vips er han oppi senga vår også sover vi videre. Vi øver oss vi også, tror det er verst for meg, sover så godt når jeg har full kontroll:)) Skjønner godt at gogutten er hos mammaen:))
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Så herlig historie:) Hvor gammel er hun? Her kommer storebror på 7 in rett som det er, og lillesøster på 2,5 år sover i sprinkelseng ved siden av vår seng fortsatt. Mange netter er vi 4 i dobbelsenga, og vi syns stort sett det er helt greit. Noen ganger går pappan eller jeg inn på storebror sitt rom og sover noen timer om ungeneer urolige. Planer om eget rom til lillesøster, men det er en større jobb å rydde ut alt tenaringsgreiene som står der og jgøre rommet om til en koselig småpikehule igjen! Blir utsatt og utsatt og utsatt!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Hi hi, minste babyungen til Attpåklatten blir 4 år i år:-)
Gjest Skrevet 29. januar 2010 #7 Skrevet 29. januar 2010 Åååååååååååååååååååååh.. nå fikk jeg litt dårlig samvittighet for at vi er så streng med lilleM... Han er også veldig flink til å sovne på eget rom, men kommer tuslende med dyna, puta og kosen i løpet av natta for å spørre om det er plass til ham i sengen vår nå... Jeg har forsøkt å si at han må ligge på madrass på gulvet, men får dårlig samvittighet. Har sååå lyst til å ligge ved siden av den lille kroppen hans, og høre pusten hans og kjenne de små fingrene hans stryke håret mitt når han våkner og vil kose... Nei, det ER plass til lilleM i sengen - helt til han ikke vil det selv! ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Det er alltid plass:-) Men veldig deilig å sove uten for mange i sengen også. Og min snart 8 åring kommer så og si aldri, bare om det er skumle drømmer ute og går:-) Så det varer jo ikke for evig. Knerten derimot kommer ofte, men det er tidlig på morningen da, ca kl 06 og da kan vi sove en drøy time til:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå