Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Isabel Isabelle Isabell Isabella
slurp Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Jeg liker best skrivemåten Isabelle, men siste e er stum, altså Isabell.
pyddi Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Isabell helt klart (liker ikke de andre stavemåte.. enten noe som mangler eller en bokstav for mye.. Isabel /Isabelle) Isabella liker jeg ogå men Isabell bedre
janus-guttemamma Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Jeg liker personlig ikke så godt navnet Isabell(e/a) men av en eller annen grunn syntes jeg Isobel er fantastisk nydelig. og egentlig så er det jo så godt som samme navnet
mamma til 3 prinsesser Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Vi har ei Isabel :-) Liker det best...
Miranda C Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. desember 2009 Hehe, med meg er det motsatt - Jeg elsker navnet Isabel(-l/-le/-la), Isobel liker jeg derimot ikke spesielt godt enn kun ''middels'' ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå