Gå til innhold

Otilie skal få en liten bror, kan noen komme med innspill på navnene vi har?

Anbefalte innlegg

Vi har grublet mye på hvilket navn vi skal velge, og har vært innom Sixten, Eilif, Levi, Francis, Alfred

Nå ser det ut til at vi står igjen med:

Halvor

Oskar

Gustav

Hva synes dere om disse navnene? Passer de til Otilie? Vi er litt usikre på om vi syns det blir litt mye om navnene deres begynner på samme bokstav... Uff, det skal ikke være lett dette her.

Fortsetter under...

Annonse

Jeg liker Oskar best, syns Otilie og Oskar er kjemep fint sammen :-)

Gustav som nr 2. Halvor liker jeg ikke så godt.

Ellers syns jeg Alfred er fint og passer veldig godt da.

Definitivt Oskar her! Liker ikke Halvor noe særlig...

Jeg er kjempefan av navnet Levi da! Tenkte på det selv, men siden barna våre får et tysk og et bulgarsk etternavn, skal vi i alle fall prøøøøve å finne et norsk navn. Som også fungerer i utlandet... Ikke lett gitt!!

Takk for innspill. Kan legge til at min oldefar het Halvor, mens mannen min har en oldefar som het Oskar. Vi liker vel alle navnene like godt, men det var mannen min som foreslo Oskar, og sa at det var et navn han lenge hadde sett for seg om han skulle få en sønn, så han har vel "best" grunn. Vi har litt mer tid til å kjenne på det...

Annonse

Ja det syns jeg var en god grunn.

Jeg personlig ville ikke valgt Oskar siden det er så utrolig populært i dag, men så har jeg heller ingen slike gode grunner på lager heller.

jeg ville gått for Gustav av de tre,

ellers ville jeg tatt Levi!

Jeg liker alle tre guttenavnene godt. Halvor synes jeg imidlertid ikke står så godt til Otilie, men de to andre klinger bra.

Jeg tror jeg ville valgt Oskar - det er stilig sammen med Otilie =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...