:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 1 1/2 døgn til eksamen og for øyeblikket frister det mest og gå å spise pumbo
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Ta deg en tur på spa ;O)
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Les kun oppsummeringer... Og les lite!! Da setter det seg ihvertfall best her. Leser ikke mye dagen før altså!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 nei, jeg trenger ikke mer tortur en jeg allerede går igjenom... hehe.. føler at jeg ikke kan alt :S
cherry coke Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Les lett gjennom notatene din, men ikke noe særlig mer enn det. Så bruker du dagen til å slappe av og kose deg=)
tante grusom master of law Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Slapp av, se en film etc. Se litt over notater, men ikke gå på dybden. DU KAN MER ENN DU TROR!!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Leser aldri dagen før en eksamen:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2009 jeg vurderer å gå igjenom alle overskrifene i morgen..hm.. iiiik jeg har ikke nerver til dette jeg
meg & to små vampyrer Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Dagen før liker jeg å lese gjennom notatene mine en gang og så se på oppsummeringer/stikkord ellers. ikke noe stress. Om det er noe jeg bare MÅ finne ut av, så gjør jeg det. Men jeg tar en tidlig kveld og prøver å slappe av. Det man ikke har lært til da lærer man jo ikke de siste timene før eksamen uansett.
Gjest Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Det du ikke kan dagen før eksamen kommer du ikke til å lære deg uansett så det beste er å bruke dagen til å slappe av, spise godt, koble av med frisk luft, venninner, en film eller noe. Det gjorde jeg da jeg studerte og det fungerte bra;) Viktig å være opplagt på eksamensdagen og panikk, sprenglesing osv. hjelper ikke. Masse lykke til på eksamen:)!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2009 jeg håper du har rett i det tante grusom! jeg føler at jeg kan litt om alt og bare et par ting ordentlig :/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2009 panikk lesing har jeg prøvd på før. det er aldri lurt. huff og huff og huff. takk
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. november 2009 #13 Skrevet 30. november 2009 Å lese lett gjennom notater og se gjennom oppsummeringer osv har aldri funka bra på meg, da ble jeg bare stressa og syntes det ble mye kaos oppi hodet. Er det et typisk "lese-fag" er det jo uansett ikke så mye nytt man kan lære seg siste dagen, så hadde jeg vært deg hadde jeg lest på enkelte kapitler som jeg var usikker på og så tatt en tidlig kveld for å koble av=)
FrøkenSprøken Skrevet 30. november 2009 #14 Skrevet 30. november 2009 Få god oversikt over pensum, rydd opp i hodet ditt. Finn ut hva du må lese mer på, og hva du kan godt nok. Ta ryddige notater av det du rekker. Kos deg med noe godt, slik at du øker motivasjonen. Her snakker vi smågodt, is, pizza, hva du enn kan ønske deg;) Et glass rødvin anbefales. Da husker man visstnok bedre. Kanskje et lite et? På eksamensdagen bør du ha med deg sunn og god mat, med langsomme karbohydrater, samt noen raske karbohydrater (som sjokolade) som du spiser når konsentrasjonen begynner å dale. (Ca når du har en-to timer igjen) Tolk oppgaven, slik at du er sikker på at du har forstått den riktig. Spør faglærer dersom du er i tvil. Det har du krav på den første timen. Ha idèmyldring, og skriv ned alt du kommer på. Rydd opp, og lag et tankekart. Bruk tankekartet og lag deg en disposisjon for oppgaven. Gjerne nummerert. Ta deg en pause med en kopp kaffe/ litt mat, og kom i gang med skrivingen! Dette går så bra så Hva har du eksamen i?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 30. november 2009 søta jeg har eksamen i velferdspolitikk og velferdsforvalting. et veldig spennede fag i utgangspunktet, men nå er jeg glad det snart er ferdig. lei bøkene... hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 30. november 2009 #16 Skrevet 30. november 2009 :: vi kan bytte så kan du få skrive min hjemmeeksamen i offentlig rett. ha ha:) Jeg elsker skoleeksamen altså! Jeg er ikke ironisk heller.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 30. november 2009 hehe... offentlig rett faktisk... jeg hadde sakt ja om du hadde kommet drassende med forvaltingsrett. men offentligrett...hm.. skeptisk.. heeh
cherry coke Skrevet 30. november 2009 #18 Skrevet 30. november 2009 Tar en skoleeksamen anyday jeg, hater hjemmeeksamen!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #19 Skrevet 30. november 2009 hva er så ille med hjemmeeksamen? syns ikke det var noe stort problem (men nå har jeg ikke fått karakteren enda heller )
meg & to små vampyrer Skrevet 30. november 2009 #20 Skrevet 30. november 2009 Jeg tok forvaltningsarbeid forrige semester, så du er altfor seint ute for den skjønner du,.. Ha ha:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #21 Skrevet 30. november 2009 hehe.. helt tydelig forvaltingsrett er et behagelig fag
meg & to små vampyrer Skrevet 30. november 2009 #22 Skrevet 30. november 2009 Hjemmeeksamen drar jo ut i flere dager. Skoleeksamen er ferdig på et blunk.Derfor jeg liker det bedre;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #23 Skrevet 30. november 2009 hjemmeeksamen så kan man slå opp og gjøre seg flid. det liker vi jeg dør snart!
cherry coke Skrevet 30. november 2009 #24 Skrevet 30. november 2009 Hjemmeeksamen er ofte så omfattende!! Og så er jeg ekstremt flink tl å utsette utsette helt til siste dag...blæh. Men lykke til søtnos=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. november 2009 Forfatter #25 Skrevet 30. november 2009 takk! det trenger jeg! *kvalm*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå