Msmaramu Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Hei alle sammen:) Jeg er ny her og ny i det å prøve å bli gravid;) Jeg har gått på P-ringen i et par år nå. Sluttet for ca. 2 måneder siden. Noen som har erfaring med ca. hvor lang tid det tar å bli gravid etter å ha sluttet med den?
<3 januar 2012 <3 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Hei! VELKOMMEN:)) Jeg brukte p-ring i ca ett år før vi begynte å prøve, jeg har ikke blitt gravid enda, men jeg har IKKE regelmessig syklus så det kan hende det bare er meg:) Egentlig er vi inne i 3. pp nå, venter på TR, er 4 dager for sen, men venter med å teste ennå for har vært 2 og 3 uker for sen de andre gangene! Jeg hadde ikke regelmessig syklus før jeg begynte med prevensjon for 7 år siden heller... Ei jeg kjenner brukte også p-ring før de ble gravide og ho ble gravid i 3 pp! De har en gutt på 8-9 måneder nå Masse lykke til:) Håper det klaffer for dere fort:)
Msmaramu Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk for svar folkens:) Etter at jeg sluttet med ringen har det vært litt kluss i syklusen her og.. Men håper det jevner seg etter hvert. Lykke til til deg og:D
ms.førstegang Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har også nettopp sluttet på den.. Hvor lange sykluser har du nå? Jeg mistenker at EL var ganske tidlig skjønner du.. 1 Måned snart siden jeg sluttet..
Msmaramu Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2009 Jeg sluttet på den for ca. 2 mnd siden, og rundt EL etter at jeg tok den ut kom typen på at jeg måtte starte med Folat.. Så jeg tok den i igjen et døgn så jeg fikk kjøpt Folat og starta på det. Hehe.. så er kanskje ikke så rart det ble litt kluss med syklusen.. Men sist jeg hadde mensen skulle jeg egentlig hatt EL. så ca. 2 uker mellom hver mens. Håper det ikke skjer igjen neste uke. Med syklus så mener du hvor lang tid fra mens til neste mens? Er ikke helt inne på hvordan man regner slikt enda.. Er det første gang du prøver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå