Musemor med tre søte små Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Egentlig har jeg en liten pause herfra nå, men måtte bare titte en liten tur innom. Hvordan går det med dere???? Menge som har blitt gravide den siste tiden??? Kan dere oppdatere meg, jeg har jo vært borte i en uke??? (Åååå gud hvor avhengig jeg egentlig er av dere hyggelige damer :-P) Jeg har vel EL i slutten av uken, med kommer ikke til å teste etter det, siden vi har en pause for å stresse ned. Skal også til GU 7/12 siden dette tar sin tid. Regner med at det blir fult kjør fra neste pp, forhåpentligvis med Prego (håpe, håpe) Er vel nå i 11. pp etter MA :-( Er egentlig drit lei hele denne prøvingen. Lykke til alle sammen
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Koselig at du titter innom! Man blir ganske avhengig av denne siden ja;P Jeg går og venter på TR, slik at jeg kan ringe inn mensen til ullevål. Endelig skal vi i gang med prøverør! Regner med å få mensen i morgen. I såfall skal jeg begynne med medisiner rundt 22. desember, og jeg er sååå spent!! Kjenner godt igjen følelsen av å være dritt lei prøvingen. Krysser alt jeg har for at det blir din tur snart! Masse lykke til hos gyn:)
Musemor med tre søte små Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Åååå så spendende ;-D Lykke til med IVF *dreamer* håper virkelig det går på 1. forsøk.
K ♥ tærten Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Hyggelig å ha deg tilbake Her er det første mnd med pergo - rett på dobbel kur. Er veldig spent og håper så inderlig på en liten juleoverraskelse =) Lykke til for dere begge!
Musemor med tre søte små Skrevet 30. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2009 Håpefulle K ♥ ønsker spire 6pp: Så gøy. Du skal se det går nå ;-) Mye bivirkninger???
K ♥ tærten Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Ja er kjempespent og håper dette kan hjelpe. Jeg har hatt el hver mnd selv, men gyn mente dette kunne gi el et lite ekstra piff. hehe Kjente ikke noe i går, men i dag har magen vært litt i ulage og har skikkelig mensmurringer i mage og korsryggen. Men skal ikke klage - har ikke merket noe mer og håper det holder seg sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå