Gå til innhold

Ul som gikk bra, til min store overraskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha blitt verdensmester i å miste på alskens måter har jeg nå vært på min første positive ultralyd på mange år! Babyen var så stor som den skulle være (11,1, beregnet 11,2), nakkefolden var kun 1 mm, nesebeinet var på plass og den beveget seg masse. ULlegen kalte barnet "hun", men tenker dette var av vane siden det antageligvis ikke synes ennå. Temmelig fornøyd nå, ja. Føler meg faktisk litt som om jeg har vunnet i lotto!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Har time neste onsdag og føler da at "dommen" skal falle. Nesebein og nakkefold ja.. Uff, er nervøs allerede. Ikk minst tenker jeg på dette med tom fostersekk. Hadde ikke så mange bekymringer første gang jeg var gravid.

Skrevet

Gratulerer! Så flott!

Du skal ikke utelukke at det muligens ble oppdaget at de så det var en jente. Jeg oppsøkte en spesialist i mitt første svangerskap, og fikk vite at det høyst sannsynlig var en jente. Da var jeg 10+3, og det var faktisk en jente. Jeg tror det er lengden på urinlederen de kan se det på så tidlig, men det er nok de færreste som er så dyktige at de klarer det.

Det blir spennende å se hva du får, da! :-)

Skrevet

Gratulerer! Så flott!

Du skal ikke utelukke at det muligens ble oppdaget at de så det var en jente. Jeg oppsøkte en spesialist i mitt første svangerskap, og fikk vite at det høyst sannsynlig var en jente. Da var jeg 10+3, og det var faktisk en jente. Jeg tror det er lengden på urinlederen de kan se det på så tidlig, men det er nok de færreste som er så dyktige at de klarer det.

Det blir spennende å se hva du får, da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...