Gå til innhold

Har blitt spådd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk jeg humøret opp. Var inne på spå siden her og fikk lyst til å ringe en som spår. Gjorde det og hun så veldig mye. Så at jeg hadde mistet en gutt, hadde ma i sommer, men at et nytt svangerskap var rett rundt hjørnet og det ville bli en gutt. Hun så at jeg hadde tatt det veldig tungt, men nå var det så mange positive ting som villke skje fremover. Merkelig hvordan hun kunne se ting som stemte, var kjempe gøy, nå bli det spennende å se om jeg får gutten min i 2010.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringte magisk, magisk.no, tlf 79000586, hørt fra flere at dem er flinke og at mye stemmer.

Skrevet

Så spennende da! Krysser fingrene for at gutten kommer i 2010, at det stemmer:)

Skrevet

Oi, så spennende! Hvor mye kostet samtalen?

Skrevet

Det er kjempespennende, og jeg tror jo selvfølgelig at jeg skal få en gutt neste år nå:-) Trenger virkelig å bli gravid nå:-)

Samtalen kostet ca 300 kr.

Skrevet

hei, prøvde akkurat og ringe det nr du ringte...jeg fikk beskjed om at de ikke spår om graviditet...og så sa jeg at jeg er gravid, og da sa han jeg måtte ringe legen min om det var noe jeg lurte på ang det....

Skrevet

Seriøst? Jeg kom først til et sentralbord, der spurte de hva jeg ville bli spådd om og jeg fortalte om familie og fremtid, ble da satt over til en dame som drev med dette. Hun kunne da fortelle meg at jeg kom til å bli gravid snart, spurte ikke direkte selv. Så også sorg over at jeg hadde mistet en gutt, hm, det var et merkelig svar du fikk. Merker jeg ble ganske så skuffet over dem nå.

Skrevet

Såvidt jeg vet har de ikke lov til å uttale seg om "helse" generelt. De er sikkert redde for at hvis de skulle spå feil så blir folk dritsure og skal "saksøke" de. var hvertfall det jeg fikk høre da jeg ringte og spurte ang graviditet. Jeg måtte fortelle hvor lenge vi har prøvd og om vi hadde fått utredning, da jeg fortalte dette sa hun at hun så 2 graviditeter. Men noe mer kunne hun ikke si eller fikk lov til å si som hun selv sa.

Er nok bare juridiske grunner.. Tror jeg!

Skrevet

ja,ble ganske skuffet selv...sa jo at jeg allerede var gravid og at jeg bare lurte på kjønn....men det kunne de ikke svare på...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...