Gå til innhold

Takk for meg!

GORDONSETTER

Anbefalte innlegg

Kjære gamle og nye slitere. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin graviditet.

Vi har holdt på i 5 år nå og etter ultralyd i dag ender denne prøverør karussellen her, nå i dag. I følge mine hcg målinger og alt for lite embryo ble vi enige om å avslutte. Dette er mitt 3 avbrutte graviditet. Førtst ved uke 5, andre uke 12 og nå uke 7. vi kommer ikke til å gjøre noe privat, utlandet, eller andre former for prøverør. Nå er det slutt!

Vi står i banken for fosterbarn og satser videre på dette arbeide, noe som opptar oss mye

Jeg har et pitte, bitte lite håp om at vi skal klare det selv (hehe evig optimist).

Jeg kommer tilbake om vi lykkes:)

Beste tanker til dere andre, stå på:)

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Det står respekt av dere som faktisk klarer å være så positive etter noe slikt. Skjønner at det må ha vært en tøff avgjørelse, men om ikke lenge så får dere et barn i hus, fosterforeldre trengs det jo absolutt også så :)

Masse lykke til i fremtiden!

Klæm

Annonse

Det er trist å høre. vi vet så inderlig godt hvordan ønske om barn er. men noen ganger er det riktig å kaste inn hånkle. og konsentre seg om noe annet. så tror jeg virkelig at du nødvendigvis ikke vil føle det som noe nederlag å bli fosterforeldre heller tvert imot. og forøvrig å være evig optimist gjør livet lettere. for som min far alltid sier " ta gledene på forksudd så har du dem i hus" det er så utrolig mye glede i å glede seg til noe også selv om det mange ganger ikke blir noe av.

STOR klem og lykke til videre!!!

Neeeeeeeei uff dette var trist å høre.. vet det er tungt..

Men dere har sikkert pratet masse om dette og er enige om hva dere ønsker videre..

Se på meg, jeg ga opp jeg og ble gravid mnd etterpå på egenhånd etter 11 år som prøver.. så det å være "evig" optimist er bra :o))))

ønsker dere masse lykke til videre og håper virkelig vi får høre hvordan det går med dere fremover uansett valg.. eller resultat :-)

Jeg blir såå glad når folk er så positive når det egentlig ser mørkt ut:) Vi gleder oss masse til å bli fosterforeldre, vi har hatt kontakt med bufetat i over 2 år nå. Hver gang vi har fått en plassering, så har jeg blitt gravid;) Så mye frem og tilbake. Jeg har en sønn på 10 år og det er litt i hensyn til han og meg selv at vi avslutter nå. Viktig å leve og hadde dere kjent oss, så er vi veldig glad i å leve, reise, seile og opptage nye ting:)

Gruer litt til blødningen som kommer, men når det er over så skal jeg prøve å legge alt dette bak meg. Nå er det jul og jeg gleder meg masse til dette, så uansett så smiler verden til meg, jeg er tilfreds:)

Det var trist at det ikke gikk denne gangen heller...

Men du høres positiv og optimistisk ut for framtiden. Dere har tydeligvis mange hyggelige planer:-) Det er viktig å nyte livet mens man har det, men det er ikke alltid så lett å fokusere på det når man er i denne karusellen. Mange (inkludert meg selv) hadde nok hadd noe å lære av dere!!

Lykke til som fosterforeldre!

Klem

Jeg ble umiddelbart trist da jeg leste de første setningene i innlegget ditt, men da jeg leste fortsettelsen ble jeg også glad på dine vegne! Utrolig godt å høre at dere allerede har planene klare for fosterbarn - tenk så givende det kommer til å bli! Det at dere nå har dette å konsentrere dere om vil nok også gjøre sitt til at det blir langt lettere å gi opp prøvingen. Og det høres jo ut som du er på god vei til å komme over dette allerede. Heldigvis :-) Kommer til å savne deg her inne, så håper virkelig du stikker innom hvis dere skulle lykkes på egen hånd! Masse lykke til framover. Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...