Gå til innhold

Nå lever den ikke mer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ny UL idag og da var det ikke noe hjerteaktivitet å se....Hcg hadde også sunket fra 2200 til 1856, så da er det nok kjørt.

Superforvirret og veldig lei meg, det har vært en skikkelig berg og dalbane dette.

Var på Ullevål for å få utskrapning, men den legen ville sjekke selv med nye hcg-prøver før hun terminerer svangerskapet.

Hun sa hun ikke kunne se hverken fosteranlegg eller plommesekk der inne, og betvilte kanskje at jeg hadde sett og hørt hjertet på onsdag...

Så da må jeg vente enda til onsdag før jeg vet når jeg får avsluttet dette.

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sender deg en mega klem

Skrevet

Mange mange klemmer, så utrolig tris!!!

Skrevet

Uff så leit -68 mamma, du har jammen hatt en skikkelig berg-og dalbane med alt du har vært gjennom de siste ukene og sjokkbeskjeden du fikk om liv og hjerteaktivitet. Kunne den legen ha tatt feil?? Jeg opplevde litt av det samme da jeg mistet for snart fire uker siden, og hadde tilsammen fire UL for å være sikker, men hos meg var hCG perfekt rundt 19000 i uke 6 og jeg var kvalm og elendig. Legen trodde emryoet var gjemt i livmorveggen, men det var nok BO. Håpet var selvsagt tilstedet så jeg levde i to-tre uker med berg-og dalbane før de endelig var sikker på at det ikke var liv.

Håper du snart får en endelig avslutning på dette og kan begynne å se fremover og kanskje prøve på nytt.

Mange trøsteklemmer til deg og lykke til videre.

Skrevet

Huff 68-mamma. Dette var trist å lese. Jeg ønsker deg lykke til videre og jeg håper å se deg her inne snart igjen.

Skrevet

Så utrolig trist å høre ..

Hadde et lite håp for deg etter den siste tråden din:(

GOD klem fra meg! Og lykke til videre.

Skrevet

å, nei, så trist :( det skulle ikke vært lov å oppleve så mye up`s an down`s som du har gjort i det siste!ø Jeg trodde virkelig det gikk veien for deg etter forrige UL. Utrolig at de kan ta feil av å ha sett hjerte slå, da. Det kan jeg nesten ikke fatte. Det må jo ha gjort det, når de sa det.

Masse lykke til videre. Håper du får en fin adventstid og at du greier å kose deg litt også fremover. Tipper du er å se her snart igjen :)

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...