-68mamma Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Var på ny UL idag og da var det ikke noe hjerteaktivitet å se....Hcg hadde også sunket fra 2200 til 1856, så da er det nok kjørt. Superforvirret og veldig lei meg, det har vært en skikkelig berg og dalbane dette. Var på Ullevål for å få utskrapning, men den legen ville sjekke selv med nye hcg-prøver før hun terminerer svangerskapet. Hun sa hun ikke kunne se hverken fosteranlegg eller plommesekk der inne, og betvilte kanskje at jeg hadde sett og hørt hjertet på onsdag... Så da må jeg vente enda til onsdag før jeg vet når jeg får avsluttet dette. *sukk*
Bringebærmamma 160611 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Dette var trist å høre 68mamma. Jeg har heiet på deg de siste dagene. Du har virkelig fått, som du skriver, opp og nedturer. Gir en stooooooor trøste klem. Har selv mistet og vet at man kommer over det, selv om det er tøft nå. Stå på, det går bra til slutt.
snuppelura-jente10 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Så utrolig trist, hvordan går det med deg nå? Veldig likt mitt svangerskap dette her. Var på UL i uke 7, mente jeg, så ikke noe hjerteaktivitet, ny ul noen dager senere, så da hjerteaktivitet, ble kjempe glad, men var da kun 6+0 noe jeg ikke fikk til å stemme, da hadde jeg fått positiv test dagen før jeg ble gravid. Så følte noe var galt, men lykkelig over å ha sett hjerte slå. Gikk galt og jeg mistet i uke 11. Skulle så gjerne ønsket jeg hadde tatt en ny ul og sett det ikke var noe liv, for da hadde jeg sluppet å tro på det så lenge. Masse gode klemmer, vet hvordan du har det nå. Ta vare på deg selv, lov å være trist nå.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Ååååå nei -68mamma... Dette var utrolig trist og leit, jeg trodde faktisk det skulle gå bra denne gangen til tross for lave hcg verdier så har det jo vært en stigning og jeg har tenkt så masse på deg - jeg har rett og slett ikke ord!!! For en berg-og-dal-bane følelsesmessig du må ha opplevd de siste ukene... Bare send meg en pm om du har lyst til å "snakke" - vil gjerne være her og støtte deg, du har min fulle sympati!!! Dette var rett og slett for j.... !!! Ta godt vare på deg selv nå og kom gjerne tilbake når du føler deg klar for det!!! Akkurat nå må du bare tenke på deg selv... Mange gode varme trøsteklemmer fra en som gråter litt på dine vegne nå...
Ragnis Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Uff, så leit, jeg var så sikker på at det skulle gå bra! Mange klemmer!
Musemor med tre søte små Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Nei, nei, nei... Så utrolig trist :-( Sender deg en stor trøste klem
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Nei dette likte jeg ikke.... Er det mulig!! Så sinnsykt mye dritt du skulle gå gjennom i disse dager da...!!! Huff! Håper du har noen gode folk hjemme som kan trøste deg og være der for deg i disse dager!!! Håper det går bra med deg snart! (regner ikke med du har det så bra nå) Masse lykke til!! Håper virkelig spiren sitter neste gang! Og at det skjer fort....!!! Varm trøsteklem fra meg
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Uff, dette var leit å høre, -68mamma Har fulgt med på deg, siden vi ganske samtidig fikk beskjed om tom fostersekk. Mens jeg fikk samme beskjed etter 4 dager og utskrapning samme dag, leste jeg at du fikk en positiv melding om bankende ♥, for så å bli så skuffet igjen i dag!!! Helt utrolig at det virkelig er mulig, spør du meg??? Men hvorfor må du enda vente til onsdag? Vil de ta enda en ny UL av deg for å være sikker? Off, nå har du gått lenge i usikkerhet altså...tipper du er klar for å få et endelig svar nå? Masse lykke til videre - så håper jeg du finner støtte og ro i uken som kommer?!! Husk at vi er ehr hele tiden for deg - så kom med det du måtte ha på hjertet ♥ Trøsteklem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Det var utrolig trist og høre kjære deg......har tenkt masse på deg i dag og trodde virkelig dette skulle gå bra...... Kan ikke annet en å holde hardt rundt deg og gi deg en varm klem..... tenker på deg skal du vite
-68mamma Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2009 Tusen takk - atter en gang - for masse gode ord og tanker, dere er virkelig fantastiske å ha i motbakker :-) Legen på Ullevål sa at hun måtte velge å enten stole på de to andre legene jeg har vært hos, eller kun forholde seg til det HUN kunne se og observere - og jeg er jo enig i at det beste for både henne og meg er å ta det "på nytt igjen" med en og samme legen, slik at vi er 120% sikre når vi bestemmer å avslutte dette. (legen som tok UL på meg i går morges - før jeg ble sendt på Ullevål, mente han hadde opplevd å ta UL på en kvinne - finne hjertet - for så uken etter å ikke se det lenger - for så uken etter det igjen, plutselig se liv pånytt!) Det er jo mange rare historier om hjerteaktivitet som kommer og går og HCG som ikke alltid oppfører seg "etter reglene" - så for å være helt sikre ville hun at jeg tok to nye tester, og så legger vi slagplan etter det. Så på onsdag ettermiddag vet jeg vel hva som skal skje. Men i dag da jeg hadde levert ungene i barnehagen, så hadde det faktisk kommet litt brun utflod - for første gang ! Så da håper jeg at alt kan komme ut av seg selv kanskje, og vi muligens får en ny sjanse med eggløsning allerede før jul !! *håpe håpe* Har 20 el-tester liggende, så da vil jeg begynne å teste om en ukes tid hvis jeg får en skikkelig blødning nå. Jeg kan jo også håpe på at siden jeg allerede har en del HCG i kroppen, så vil det hjelpe kroppen å bli fort gravid igjen. Og så skal jeg drikke den dyreste rødvinen vi har liggende og spise maaaaaasse spekeskinke og blåskimmelost i helgen :-) Neste gang jeg blir gravid (for jeg har stor tro på at jeg blir det igjen, dette er jo min fjerde graviditet) så skal jeg ikke sjekke hverken UL eller HCG før uke 8/9 - nå vil jeg ikke bli lurt av falske svar en gang til - det er iallefall sikkert. Hurra for at teknologien har kommet så langt og vi kvinner har disse mulighetene - men neste gang vil jeg kunne være helt sikker når jeg får en beskjed.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 uff, dette var leit å høre min kjære 68-mamma;( Vet hvor frustrerende og vondt du har det nå... Husk at vi er her for deg når det måtte være og ta den tiden du trenger nå. Høres jo nesten ut som om du er klar til å hoppe opp på hesteryggen tvert igjen og det er beundringsverdig og flott å høre. Teknologien er vel egentlig bra og dårlig i en sånn setting... De fleste får jo et klart svar, mens noen av oss må leve i usikkerhet og berg-og dalbane av følelser. For min del vil jeg fortsette å benytte meg av UL og hcg-målinger hvis jeg får lov for det kan ikke endre på resultatet uansett og skuffelsen eller gleden blir like stor uansett..... Tenker masse på deg vennen og sender en stoooooor trøsteklem:)
-68mamma Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. desember 2009 Takk Maddemor :-) Ja, jeg er superklar for å prøve på nytt med det samme, jeg vet jo at dette er gått til grunne fordi det ikke var forenelig med liv, sånn sett er det flott at naturen sier stopp i tide. Jeg trodde jo at ved en tidlig UL ville jeg kunne være helt sikker på at det var fremgang eller ikke - visst ikke om at det var noe som het blightened ovum, eller at hjertet kunne stoppe når det først hadde begynt å slå - det er vel derfor jeg føler meg litt lurt av kroppen min nå. Så for min eden del tror jeg at jeg vil prøve å holde meg i selen litt lenger med nestemann - ikke løpe til UL i uke 5/6 liksom. Jeg vil være optimist nå og satser friskt på septemberbarn :-)
GogJSpentNå Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Nei å nei.. Dette var trist.. Sender en trøsteklem.. Lykke til med å få septemberbarn..
Carina har to små gull Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 Så utrolig trist -68mamma Men høres ut som at du er ved godt mot og er villig til å begynne på nytt. Enig med deg, jeg blir heller ikke å løpe til UL i uke 5-6, går heller i uke 8-9 da de virkelig kan se noe. Sender deg en stor klem
Indigo 08-10-13 Skrevet 1. desember 2009 #15 Skrevet 1. desember 2009 Sender deg en stor trøsteklem -68mamma. Håper du finner styrke til å komme deg igjennom disse dagene.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 1. desember 2009 #16 Skrevet 1. desember 2009 Nei å nei.... Hadde så inderlig dette store håpet for deg! Kan ikke være godt å må gå gjennom en slik påkjenning. Ønsker deg lykke til videre -68mamma! Trøsteklem fra
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 1. desember 2009 #17 Skrevet 1. desember 2009 Det høres bra ut 68-mamma! La oss satse på et nydelig septemberbarn begge to:) Jeg må innrømme at før jeg ble gravid første gang i år så visste jeg om alt som heter BO/MA/SA/EXU, men tenkte at dette skjedde aldre andre enn meg selv...... ja så feil kan man ta. Har visst hele den rekke jeg nå, på bare 7 mnd;( MEN; nå er det opp på hesten igjen og vi skal ikke gi oss før vi har vår etterlengtede barn i armene våre, sprell levende og frisk som en fisk:) uke 5-6 er nok i det aller tidligste laget ja. Men min gyn sier han vil ha meg inn til UL uke 6-7, men det er vel mest for å sikre seg at det ikke er ny exu tror jeg. Deretter skal jeg mase meg til UL hver 14.dag til jeg er kommet til uke 13. Jeg MÅ ha kontroll på hva som skjer inni kroppen min og jeg greier ikke å leve i uvisset lengre enn jeg må. Etter MAen så har jeg fått litt noia. Kroppen min hadde ifølge gyn aldri klart å abortere selv og derfor er jeg så redd for at dersom jeg får en ny BO/MA så skal jeg gå i mange uker og ikke vite for så å få en bombe etterhvert..... Du skjønner sikkert hva jeg mener. Uansett; vi er alle forskjellige og har forskjellige måter å takle ting på og bra er det:) Nå håper jeg bare at du får ordnet opp i dette (har du begynt å blø noe mer?) og at du snart er i gang emd ny EL og ny aksjer:) Stoooooooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå