Gå til innhold

Er Jotun sens dyrere enn andre malinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Den uten skadelig avdamping...

Skrevet

ja det er den. jeg betalte 199 for literen, men nå bor jeg veldig landlig da. Men det er absolutt verdt det. stor stor forskjell.

Skrevet

Takk for svar :) Såpass forskjell, ja... Da får vi se hva vi gjör...

Jeg skal forsåvidt være borte mens det blir malt, så er ikke så farlig egentlig. Også er det mest vannbasert som skal brukes, og de lukter jo ikke så veldig...

Skrevet

Hvis du gjør litt research så finner du ut at det ikke er nødvendig med dyre spesialmalinger da de vannbaserte ikke har skadelig avdamping uansett. :-) Se feks. ifi.no og søk på gravid.

Skrevet

Ok, da så... Er kanskje mest ved oljebasert maling at det er aktuelt da... Tror iallefall ikke det blir aktuelt å betale dobbelt. Er tross alt en stue på 50 m2.

Skrevet

Tror ikke du får gravidvennlig oljemaling.. Jeg var på obs og kjøpte 10 liter Butinox greenroom vannbasert til ca 5-600kr.

Denne er svensk og har blitt godkjent både der og internasjonalt.. Ikke kjøp jotun sens hvis du får kjøpt butinox, mener jeg! De bare utnytter oss gravide med stive priser..

Skrevet

Vi betalte 300 kr for 3 liter på obs! Absolutt verdt pengene, luktet ingenting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...