Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Noen meninger om det? Liker navnet godt, og samboer har en oldemor ved navn Jenny og en ved navn Augusta. Men likevel vil vel mange tenke på en viss norsk TV-serie når de hører navnet?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Tenker automatisk at det er helt tullete å kalle ungen sin det pga en viss serie ja, men dine baktanker var jo "rene" og veldig fine;) Uten å vite om Cæsar, så klinger jo navnet veldig fint!!
♥ Herligheten ♥ Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Et kjempefint navn! Hvis man skal henge seg opp i cæsar, kan man jo hverken hete Julie, Cecilie eller Alexander heller, selv om det er enkeltnavn.. Det er jo navn som er populære selv om de er i cæsar.. Jenny Augusta er et flott navn, gå for det
Tyra85 Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 fint navn! man tenker jo automatisk på Cæsar, men hvis jenta får det navnet vil det ikke ta lang tid før navnet forbindes med henne i steder for serien
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Jeg tenker også automatisk på tv-serien, MEN hvis det er det navnet dere aller helst vil bruke, ville jeg gått for det. Og alle vil forstå hvorfor når du forteller at hun er oppkalt etter oldemødrene.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 30. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2009 Har lang tid å tenke på enda, men morsomt å begynne å tenke litt. Vi vet jo ikke kjønn heller enda men. Har vært så sikker på gutt, men må jo tenke litt jentenavn også. Noen andre forslag til fine dobbelt nevn, med Jenny eller Augusta? Eller Mathilde, som min egen oldemor het.
Castho Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 NYDELIG!!!!! Veldig fin kombinasjon. Søtt og tradisjonelt!
Miranda C Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Jeg syns navnet er veldig fint, men det er vel fordi jeg forbinder det med hun nydelige jenta i Hotel Cæsar - Så ja, jeg forbinder det med en tv-serie. Tror ikke jeg kunne brukt det selv, men siden dere ''tar det'' som oppkalling, syns jeg ikke det har noe å si ) Mathilde er også veldig fint:) Jenny Madeleine Jenny Alice Jenny Mathilde Jenny Nicoline Jenny Isabella Jenny Felicia Mathilde Isabel Emma Mathilde Sarah Mathilde Hannah Mathilde Mathilde Celina
Gjest Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Jeg syns det er et fint navn, men jeg ser ikke på Hotel Cæsar, så jeg har ingen assosiasjoner til navnet. Hvis "alle" tenker TV-serie når de hører navnet, ville ihvertfall jeg valgt noe annet.
Blomstersara Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har aldri sett på Cæsar, så jeg tenkte umiddelbart at det var et fint navn! Syns dette var to navn som sammen bygget opp hverandre! Så heldig dere er som har oldemødre med så fine navn å kalle opp etter! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå