Gå til innhold

Legebesøk :) Jobben :(

Anbefalte innlegg

Var hos legen idag å fikk bekrefta at jeg er gravid ca 6-2 å fikk tatt blodprøvene også. Ble sykemeldt i 60 % til i midten av jan pga at jeg er så syyyykt trøtt.... MEN jobben tok det ikke like bra.... Skikkelig dårlig behandling fra sjefen, det var akkurat som m at jeg ble ett problem for dem siden jeg er gravid å ble sykemeldt.... Nestn så hun ville at jeg skulle finne en annen jobb...... Så har ikke den helt gode dagen idag å veldig rådvill..... :( sukk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141065226-legebes%C3%B8k-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei chr!st!n@...

Gratulerer :) Hev,deg over kommentarene fra sjefen din.. Husk at de kan ikke mene eller si at du bør finne deg en annen jobb. Desverre så er det ikke alle sjefer som takler det like bra når ansatte er gravide og spesielt hvis de i tillegg blir sykemeldte på grunn av det...

Jeg er foreløpig blitt sykemeldt 100% en uke fra i dag pga trøtthet og magesmerter og forhåpentligvis er jeg tilbake igjen på jobb på mandag.. Jeg måtte si det til min sjef i dag at jeg er gravid og han tok det bra, men føler jo samtidig litt på det at jeg setter dem i en litt vanskelig situasjon ved at jeg er sykemeldt og blir værendes hjemme i et år fra juli... Men det er alle kvinners rett å få et barn og våre arbeidsplasser må bare tilrettelegge så best som mulig for oss i tiden som kommer...

Dette går bra :) Uansett så får du ha LYKKE til fremover, blir morsomt å følge hverandre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...