Studine mevik Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Jeg har tenkt å kjøpe meg en manduca bæresele, så jeg tenkte jeg skulle spørre her først om det var noen som skal selge sin?
Nenya^juni2010 Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Ja den kan brukes både på mage, rygg og hofte og tror jeg =) Den er veldig populær akkurat nå, så er vanskelig å få tak i brukt desverre.
Yo&La+spire Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Er nok vanskelig å få tak i brukt ja.....men her får du litt avslag; http://www.syvsjal.no/kategori.php?kategori=8
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Anbefales sterkt!! Tror ikke du vil angre altså, selv om du evnt må betale fullpris. Du kan faktisk se på den som et alternativ til en vogn, og da er det ikke så dyrt.. Vi har brukt vår nesten hver dag fra gutten var 3 mnd, og til nå hvor han er 15.
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Tror ikke den kan brukes til hoftebæring, men det er en fantastisk sele som er verdt hver krone!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå