Gå til innhold

Råd mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som faktisk fungerer? Er kvalm hele dagen og kvelden. :( Innspill taes imot med stor takk! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nr 1 bland eplemost og farris ...kan være kvalmestillend e..og da blir d hvertfall ikke dårligere fordi du ikke får i deg væese sukker og salter...er det de gir på sykehuset.

nr2 kjøp postafen på apoteket eller annet bilsyke preparat sjekk pakka først ...men vet med sikkerhet at postafen kan brukes...

nr3 dra til legen og få kvalme stillende da får man ofte afipran prøv det og se og hjelper det deg ikke så dra tilbake og få stemetil f eks.

hvar dette legen på gyn poliklinikken sa til meg i dag go jeg skal ta det som forebyggende pga hyperemesis

håper dette hjelper deg

Skrevet

Skal også prøve !! :) Takk maysa 1979

:)

Skrevet

Åhhh, takk for tips. Dette skal jeg prøve også. Er ekstremt kvalm døgnet rundt.

Skrevet

jeg fikk Afipran av legen.. funker som bare det på meg....

hvertall når jeg har vært sykmeldt i 1uke her...

spent på åssen det er når skal begynne på utplasseringen igjen via urset jeg går... håper de funker da så jeg får gjennomført kurset

Skrevet

akupunktur :) jeg hadde en behandling, og kvalmen er borte! FANTASTISK!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Her er det kun Afipran som hjelper. Det er piller som jeg får på resept. Jeg er fortsatt kvalm, men jeg skal love deg at dersom jeg ikke hadde gått på de ville jeg ikke kunnet gå utenfor dodøra i det hele tatt :P

Skrevet

Sist gang var jeg KJEMPEkvalm i hele svangerskapet, IKKE noe av det som står over her hjalp meg, min redning var PHENERGAN som du kan få hos legen.. og holde seg unna tomatbasert mat som feks pizza....

Skrevet

visste ikke at man reagerte på tomatbasert...det må jeg huske på.

Skrevet

Akupunktur og fotsoneterapi, noen som har hatt god virkning med det? Må man fortsette denne behanslingen eller har dere blitt kvitt kvalmen helt?

Skrevet

Små og hyppige måltider kan bidra til å holde kvalmen borte. Ta en saltkjeks feks når kvalmen begynner å melde seg. Vann med sitron(bruker sånn på flaske), ingefærøl eller te med ingefær skal være kvalmestillende.

Er vel de beste ikke medikamentelle rådene jeg kan komme på i farta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...