Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Uff, NAV er visst som NAV alltid har vært. Er noe dritt! Vi skulle få kontantstøtte, og så stod det i brevet at det ble utbetalt til det gamle kontonr til mannen min, som ikke eksisterer mer. Siden mannen jobber lengre enn åpningstidene til NAV, skulle jeg gå å fikse det. Forklarte situasjonen på NAV, og fikk beskjed om å skrive et skjema hvor jeg byttet kontonr til mitt. Så går det noen uker, og pengene kommer ikke. Når jeg da ringer NAV(noe som tar over 30 min med de syyykt dyre prisene til NAV) så får jeg beskjed om at det kun var mannen min som kunne endre kontonr. Selv om vi var gift og dette var felles barn. Problemet er vel ikke i så måte at mannen må fikse dette, men hvorfor i all verden kunne de ikke sagt det på NAV da jeg var der og skrev skjemaet? Elendig service! Huff, ble litt sytete, men kjente jeg trengte å få det ut når alle hormonene løper løpsk i kroppen min..
Nikki 75 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 NAV i et nøtteskall! Tror virkelig det er den minst effektivt organiserte bedriften i Norge - og en av de største?
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Ja, da jeg skulle prøve å få ledighetstrygd for en stund tilbake, var jeg på NAV rundt 4 ganger, og hver gang fant de nye ting jeg måtte ha med og skrive under på. Det gjorde til slutt at jeg ikke gadd mer. Synes det er skikkelig sleip holdning. Nei, NAV er som de har sagt om mange andre ting; kan ikke leve med det, men heller ikke uten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå