Gå til innhold

Studere til vaaren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg studerer på BI ved siden av full jobb, hadde opprinnelig plan om å ta tre fag til våren, men skal innse min begrensning og nøye meg med bare ett til våren - ønsker å bli i jobb så lenge som mulig så da må jeg prioritere hvor jeg skal bruke kreftene... Vet foreløpig ikke når eksamen blir men håper på midten av mai siden min termin er i begynnelsen av juni. Men er beredt på at jeg kanskje må utsette eksamen til jul dersom eksamen skulle kollidere med fødselen.

Jeg har soekt paa master jeg ogsaa, noe som vil gaa fint fordi fagene gaar over 5 uker intensivt, med eksamnen paa slutten av de 5 ukene. Men siden jeg har tatt bachelor i utlandet saa er det mulig at jeg maa ta ett fag til paa bachleor nivaa foer jeg kan ta master. Problemet da er at jeg maa studere full tid for aa faa stipendrettigheter under permisjon, saaa jeg maa i saafall ta ett par fag til... Da blir det i saafall eksamner i mai/juni. Jeg kunne ha jobbet, men vil ikke rekke aa jobbe nok til aa tjene meg opp rettigheter for permisjonspenger....

Noen som har noen andre gode forslag??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...