Gå til innhold

Max forvirra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg hadde el forrige søndag, altså 8 dager siden.. Jeg kjente det på hele kroppen, hadde elslim. Men jeg testet ikke, pleier ikke gjøre det (selv om jeg har tester liggende). Uansett... Helt siden el har jeg hatt mye mer utflod enn vanlig, det har rent så det nesten han kjentes ut som jeg har tissa litt på meg. Dette var det første jeg la merke til forrige gang jeg var gravid (mistet), så jeg tenkte at oj, kanskje det er noe på gang her. I tillegg hadde jeg veldig mensmurringer lørdag morgen, og jeg er skrekkelig trøtt! Jeg pleier ikke å få mensmurringer før samme dag jeg får mens. Jeg har også til tider hatt små spenninger i brystene, noe som også er vanlig for meg mellom el og mensen, så det trenger i og for seg ikke å bety noe.. Men så... I dag var det igjen noe som liknet på el-slim, bare mer klumpete og fast (sorry, men vet dere tåler det). Så jeg tok en test, eltest.. Den ble positiv.. Så nå sitter jeg her som et stort spm.tegn.. Hva skal dette bety? Jeg kjenner kroppen min så godt, jeg vet når jeg hadde el...

Noen som har noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du hadde to EL denne mnd??

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver forresten. Hadde EL tirsdag og så kom jammen meg de samme symptomene på fredag...dette har ikke skjedd før, men jeg har nylig tatt ut en hormonspiral og føler at kroppen roter litt nå... Det får bli som det blir, ikke sant...?hehe.

Lykke til iallefall.

Skrevet

Ja, det må nesten bli som det blir. Jeg har ganske stabile sykluser, kroppen pleier ikke å tulle sånn..

Det gjenstår å se. Lykke til du også.

Skrevet

Men EL tester kan jo og slå ut positivt når du er gravid? har du tatt en Gtest da???:)

Skrevet

Nei, har ikke tatt noe g-test... Jeg har en cb liggende, men den skal jeg spare til mensen evnt ikke kommer. IKM er ikke før til søndag, så det er altfor tidlig å teste. Uff, jeg får helt noia jeg, ønsker ønsker. Kan en eltest slå positivt ut så tidlig ved graviditet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...