Gå til innhold

Legebesøk i dag...

Høygravid & klar for min lille

Anbefalte innlegg

Jeg sover ikke om natten pga magesmerter og jeg er oppe å tisser flere ganger når jeg egentlig skulle ha sovet... Ettersom jeg ikke er mer enn 6+5 i dag syns legen at det var greit at jeg fikk en time i dag for å evnt sykemelde meg for en periode..

Blir litt bekymret når jeg ikke helt "følger" normalen... Men jeg er førstegangsgravid så hva er egentlig normalen??!!...

Håper det går greit hos legen :) Gleder meg helt vanvittig mye når det har gått 12 uker og jeg starter på 2trimester... Bare snart 5 uker igjen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141064166-legebes%C3%B8k-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begge mine svangerskap har jeg hatt noe magesmerter i starten. Tenk så mye som skjer inni magen din :)

Og tisset flere ganger om natten gjorde jeg hele svangerskapet. Har hørt at de hyppige doturene om natten er for at vi skal venne oss til å måtte stå opp i løpet av natten i spebarnsperioden :)

Jeg er utrolig tørst og drikker veldig mye på kvelden, litt dumt,for det er bare såvidt jeg rekker inn på badet. Må prøve å drikke mindre før jeg legger meg :)

Jeg har blitt sykemeldt fordi jeg er helt utslitt nå i starten, var ikke det de andre svangerskapene. Tar på å ha to barn under 3 år fra før av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...