Gå til innhold

Da tar eg og juleferie herifra....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å spotte.. starta i går kveld. Så dett var nok dett.

Får se det litt an...håper bittelitt i det leeeengste at det er el som gjør inntog.. Meeen. Tviler sterkt. Inget el-slim i sikte verken i dag eller i går.

Huff...var ikkje sånn eg ville førjulstiden skulle starte....

Jaja. Da var eg ihvertfall ferdig med å lure megsjøl. Prøvd å lure megsjøl i hver måned i ett år nå, og håpa og håpa og håpa. Og stakkars kjæresten min, som har gått å trodd det var han!! Men det er jo ingen tvil om kor problemet vårt ligger....det er meg..

Tror eg bare skeiner ut her til over nyttår. Har verken tid eller penger til å gjør noe, før på nyåret (livredd fastlegen min så der går eg ikkje!!). Så skal spare megselv for mange plager med å se innlegg på innlegg "jeg er graviiiid!" . Tror det vil gjør jula mi værre. (ikkje at eg ikkje unner ALLE her inne å bli gravide!!!!)

Masse lykke til jenter!! Håper ingen kjente er å se i januar!!! OG EG MEINER DET!!! Vil ikkje se noen kjente nick her då!! ;) Alle sammen på 1.tri tenker eg :D Så kan eg komme inn en måned senere enn dere eg :)

Off.....det var ikkje sånn det skulle gå....

*stoooooor juleklem til alle sammen!!!!!!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får så vondt her nå at det kommer noen tårer. Håper det skjer et julemirakel slik at du kan komme inn å skrive at du er gravid.

Ønsker deg en riktig god jul, og jeg kommer til å savne deg veeeldig her inne med dine artige innlegg.. Krysser alt jeg har for deg og sender deg massse baby støøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv.

Stoooor klem.

Skrevet

Sender deg også en god varm juleklem:)

Skrevet

N'ååh!! Takke for klemmer, katta og Tirilgirl!!! :)

Tenkte eg ska heller konse meg om å gå ned et par kilo nå, så eg e klar på den biten når me tar neste steg (hvis ikkje det hjelper i seg selv å gå ned i vekt..) Er av det litt blubne slaget :P Hehe.. men det har eg egentlig alltid vært. Hefter meg lite med det til hverdags, men hvis det kan hjelpe på babyveien, så er det bare å gjøre detl!

Nettopp hatt meg en frisk tur i kalde vinterlufta.. Hjelper på humøret og det!!

får se det positive..nå kan bare svineinfluensaen komme å ta meg alt den vil!!

Skrevet

Ønsker deg en fantastisk jul!

Du er alltid velkommen tilbake til BIM når som helst!

Spre litt glede og gode ord til oss!

Skjønner dette her med å ikke få det til.. Er "bare" i min 10.pp nå..

Så hører man at alle andre skyter gullfuglen med en gang. Føles så urettferdig mange ganger..

Vet at det blir vår tur en gang Drømme! Vet det godt!

Lykke til i tiden som kommer :)

Klem fra

Skrevet

inne for og ønske deg og en god jul....kansje du har noen venniner som har en bra lege ...kansje en hyggelig dame..jeg har verdens beste lege nå og jeg bor i drammen så bor du her skal du få et tips av meg.

send på internett at du vil bytte og sjekk ut legen litt på forhånd ..syns jeg var greit i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...