ღ sommerspire ღ Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Var på UL i dag. Klarte ikke å sove i natt, for jeg var sååå nervøs. De gangene jeg duppet av i 5 min, drømte jeg om UL og fosteret i magen. Søstra mi var med meg. Mannen min fikk ikke fri fra jobben. Jeg skalv og skalv, klarte nesten ikke kle av meg. La meg ned og husker nesten ikke hva som skjedde. Gyn hadde skjermen vendt fra meg. Jeg trodde jeg skulle svime av. Var mer kvalm enn til vanlig og svimmel. Det neste jeg husker er at søstra mi sier "oi"!! Gyn hadde snudd skjermen mot oss, men jeg tittet vekk enda. Snudde meg og så et lite foster med bankende hjerte!! :) Herregud! Jeg er så glad!! Jeg kunne ikke tro det og gråt selvfølgelig. Etter 19 pp, 4 SA og myyye slit, skal vi endelig få en liten baby igjen. For nå SKAL det gå bra. De gangene jeg har mista, så har jeg ikke rukket å komme over uke 6, og når jeg da har vært på UL for å sjekke, så har det ikke være noe inni livmora. Denne gangen var alt perfekt sa gyn. Plommesekken var stor og fin, fosteret ble målt til 5.1 mm, men er vanskelig å måle helt riktig siden den er så krøllla sammen . Nå ligger jeg hjemme på sofaen og skal nyte dette så godt jeg kan oppi all kvalmen! Jeg er så letta nå. Ny UL den 17. desember. Klem til alle!!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Ååååå, heldig du er M !!!! Jeg også vil på ul ! Hintet litt da jeg var hos legen for sm. Hun sa vi kunne se på det når jeg skal på første kontroll 18.des. Men det er jo SÅÅÅÅ lenge til! Ligger på sofaen i morgenkåpa enda jeg også. Må lade opp til jobb i morra. Ha en fin dag :)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 ÅÅÅÅ så godt å høre. Gruer meg veeeldig til fredag, da er det min tur. er så redd for å finne tom fostersekk!!!!, eller at det er noe annet galt. er kjempeglad på dine vegne, tenker du er lettet. Kryss fingre for meg og.. Klem
Mamma's Magic Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Gratulerer, for en fantastisk følelse det må være! Du skal se det går bra denne gangen:) Signerer Katta her, jeg skal på UL torsdag, og jeg håper så inderlig å se et foster med bankende hjerte denne gangen!!! Ventetiden er LANG, men det går i grunn greit, det komer nok virkelig til å gå opp for meg i det jeg sitter på venteværelset til legen OMG!!! Jaja, 3-års dag med mannen min i morgen, så da skal vi ut og feire, koselig det da:) Lykke til, alle sammen!
iip87 Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Hei hei dere jenter:) Hvor lant er dere på vei ?
Snusky McClusky Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Så bra! Nå ble jeg glad! Jeg kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen av hvordan du følte det da du lå der og ventet, og det er vondt. Nå kan du kose deg i visshet om at alt er bra i magen. Dette var en fin start på uka! :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Jeg er mellom 6+1 og 6+7. Får se på ul hvis det er noen der...ugh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå