TogT Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Hei alle dere flotte damer. Ville bare takke for all støtte og samhørighet, forståelse for de mest bisarre problemer og hjelpen til å gå videre måned etter måned. Nå er det imidlertid nok. Vi har gitt opp. Vi er på IVF-venteliste, men jeg kan ikke tenke meg at det vil hjelpe oss noe, vi begynner begge å bli for gamle. Det har vært en lang vei å gå før jeg nå har innsett at det aldri kommer til å bli en baby, at vi aldri kommer til å bli tre. Men nå som dette faktum demrer for meg, og for oss, så må vi begynne å leve livet slik det er. Nå skal jeg heller begynne på den lange prosessen med å få godkjennelse til hund nr 2. Mannen synes nemlig det er helt greit med bare en hund om gangen:) Jeg kommer til å savne å gå inn her for å lese innlegg, være med på ikm-listene og studere på om knipet i magen er et tidlig symptom, men det er på tide å gå videre. Lykke til damer
BettyBoob Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 uff så leit å høre krysser alle fingre og tær og håper IVF kan hjelpe dere og at du uansett kan få gjennom en hund til )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Neimen uff da TogT - så leit at dere gir opp, men jeg skjønner deg veldig godt!!! Mannen min vil veldig gjerne gi opp nå (han har ikke lyst til å gå videre til AIH/IVF eller til videre utredning i 2010), men jeg vil gjerne prøve litt til - rart å tenke på at vi har vært prøvere i snart 2 år, tiden har gått veldig fort - samtidig som det har gått fryktelig sakte med tanke på at barneønsket har vært så stort. Det er så fort gjort å sette livet på "vent" når man går mnd ut og mnd inn og prøver og prøver og prøver... Flott at dere har satt dere på venteliste til IVF da, noen ganger må man bare ha litt hjelp og en liten dytt - det er jo ingenting i veien for det, ikke alltid naturen kan ordne opp!!! Jeg håper at du en dag får drømmen din oppfylt at dere blir 3 og i mellomtiden ønsker jeg deg lykke, lykke til videre med "godkjennelse" til hund nr 2 Du skal se spiren sitter når du nå får helt andre ting å tenke på Stooooor klem fra en som kommer til å savne deg...
Musemor med tre søte små Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Så utrolig trist å høre. Skulle ønske jeg kunne overtale deg til å bli litt til, men det er din avgjørelse. Syns dere i første omgang bare skal ta en pause, jeg. Og så revurdere det når dere evt. får tilbud om IVF. Har dere vurdert adopsjon??? Ønsker dere alt godt fremover, uansett hva dere gjør videre. Klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Hei kjære deg:) Trist og høre det du forteller, samtidig forstår jeg deg veldig godt. At livet byr på mer enn dette har jeg også etterhvert begynt å la synke inn over meg..... Men leser dere er satt på liste til IVF. Ser også at du og jeg er like gamle. Hvis du har tid og ork vil du sende meg en melding på hvor dere er søkt og hvilken prosess dere må igjennom. Begynner og tenke på om det kanskje må noe slik til.... På forhånd takk-lykke til videre:) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå