Gå til innhold

Innsett i uke 48. Hvem flere???

Anbefalte innlegg

God morgen til deg....

Uff,skjønner godt du er på gråten,synd du skulle begynne og blø igjen....du skriver at du aldri kommer til og bli gravid viss du ikke får stoppet blødningene,men jeg er sikker på at du en dag får den positive testen!!!!! For min del er nok også håpet ute,testet negativt i dag tidlig,på rd 12...så det blir nok ikke noe her heller...men på en eller annen måte så er jeg ikke sååååå lei meg for jeg vet at en dag er det min tur! vi har ett forsøk i gjen,men er såååå bestemt på at vi skal bare forsette til det går!! vi kontakter haugesund etter og deretter danmark....

en dag skal dette gå,også for deg håpefull!!

Hva sier foresten legene om blødningene dine? hva kommer det av?

Hvordan går det med dere andre??

Fortsetter under...

Så synd med neg test, lolla, men godt å høre du holder motet oppe. Synes jo du skal teste igjen på rd 14;-) Kan jo ha skjedd en endring;-) Hvor holder dere til?

Har fått svar på det ene innlegget mitt, så det er ihvertfall ei til som har opplevd det jeg opplever. Hun har fått en mulig forklaring og løsning på problemet, og det varmet godt. Eller er det jo det som er så fortvilende: de på Porsgrunn, altså SPESIALISTHELSETJENESTEN, kan ikke engang gi meg en forklaring på hva dette er, og sier det ikke er noe å gjøre med det. Helt utrolig!!!!!!

Hei Håpefull!er det endometriose som gjør at du spotter? Jeg har det , og spottingen har bare blitt værre og værre, så jeg blør friskt blod iperioder, og spotter i en uke... Men ville bare si at dette ikke har hatt noen innvirkning på fosøkene mine, så det fins håp, bare egget vil feste seg;) Ved begge mine forsøk har jeg kun hatt en liten festeblødning, så ved graviditet har spottingen forsvunnet! Trenger jo ikke være sånn til alle, men spottingen i seg selv trenger iallefall ikke være en hindring! Progesteron støtten kan jo også føre til blødninger. LYKKE LYKKE TIL!

Hei saybia. Jeg har ikke blitt ordentlig utredet ift endo, da det ikke er noen mistanke om det, samt at behandlingsmåten dersom det skulle være endo er nettopp prøverør. Jeg blør nå mer enn det som er vanlig å gjøre når man får progesterontilsludd. Er så redd disse blødningene som har overtatt spottingene hindrer meg i å bli gravid, på en eller annen måte.Ihvertfall hvis blødningen rekker å komme før egget fester seg. Den "tydeligste" hypotesen på årsak til spotting, er at jeg ikke har veldig futt i eggstokkene mine.

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å,blir så glad når jeg leser dette......skjønner godt du er i syvende himmel!!!!!:)))))) Lykke til videre,er sååå glad på dine vegne.....

Her kom mensen i går kveld....men er med godt mot alikevel!!!

Annonse

Så synd, lolla. Godt å høre at du er til godt mot;-) Masse gratulerer til deg, ellipelli!!!!!! Håper jeg er så heldig å få oppleve det engang, jeg også..

Jeg har ingen problemer med å vente med testingen til fredag, som er min egentlige testdag. Er så sikker på at det ikke er noen graviditet på gang hos meg. Skal rett og slett bare teste fordi jeg skal ringe og prate med Porsgrunn om veien videre, og de ville at jeg skulle teste på fredag, som planlagt. Det ser nå ut som den friske blødningen har begynt å avta. Nesten sånn at jeg ikke tør å skrive det engang. Porsgrunn mener jeg KAN være gravid, tiltross for blødningene. Jeg sørget fra meg i helgen, håper jeg;-)

Hei!!:)

Igjen: gratulerer så mye med den positive testen ellipelli!!

Håpefull-09: jeg svarer deg likså godt her....Godt at blødningene dine avtar da...jeg håper alltid helt til testdagen...men skjønner jo at du nærmest har gitt opp da.....sikkert ikke lenge til du kommer i gang igjen,men det viktigste er vel at de finner ut hva disse blødningene kommer fra da?? er så spent til fredag alikevel.....heldigvis har jeg den egenskapen og være glad på andre sine vegne...det mener jeg av hele mitt hjerte....

Ja,jeg er med godt mot. vet ikke helt hva veien videre blir,har faktisk ikke ringt inn...besøk i hele formiddag og ikke så kult og sitte og ta sånne tlf da...hehe....vi holder også til i porsgrunn...hadde du utak onsdag 27? da var jeg og satte inn....vi har ett på frys så jeg vet ikke om vi skal ta det først eller om vi skal ta det siste forsøket....

Legen min har akkurat ringt og bekreftet graviditetet. kjempe glad og litt nervøs også men mest glad har egentlig ikke gått helt opp for meg enda. Skal på første ultralyd neste torsdag.

er kjempe leil meg på dine vegner håpfull, neste gang sitter den vet du. krysser fingre for deg og lolla.

Tusen takk for alle gratulasjoner det varmer veldig

xoxox

Takk for det, ellipelli:-)

Lolla: det blir spennende å se hva som skjer med oss framover, ja;-) Det er en flott egenskap å kunne glede seg over andre. Jeg er også der, bortsett fra de dagene som er ekstra tøffe. Ikke veldig mange av dem, heldigvis. Hatt etpar, så langt. Da er jeg nok mer eller mindre egoist, dessverre. Klarer ikke å se så veldig mye annet enn meg selv. Men som sagt: har nok bare skjedd etpar dager, i denne prosessen. Ellers så får jeg helt gåsehud av glede, når jeg hører om positive tester. Blir jo mer optimistisk av det for egen del også, da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...