malin_lotta Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 tok en test i morges... eneste jeg kan sjimte en svak skyggestrek, den var grå, d gråe forsvant, nå kan jeg sjimte en strek men da må jeg legge goviljen til.. men hvor lenge skal man ha den i urinkoppen egentlig? den væsken går jo på pinnen med en gang. har ikm i morgen, så tror ikke jeg er gravid,da skulle den ha vært pos. men er usekker på om jeg ha sen el denne mnd, tror jeg hadde el sist uke. jeg tester altid tidlig pos. så jeg får se om mensen kommer i morgen da.som den sikkert gjør:( noen erfaring med disse testene?
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 det er ikke sikkert at testen skulle vært positiv om du har ikm i morgen, det er flere her inne som ikke har fått positiv test før opptil 11 dpo.. så ikke gi opp enda. I tillegg skal du holde testen ca 5 sek i urinen din i en kopp Masse lykke til... Drysser litt bebistøv til deg
malin_lotta Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 med de andre barna mine ha jeg testa svakt pos 7 dager fær. men tror mensen kommmer i morgen. mere jeg ser på den testen fra i morges,jo mere strek ser jeg. første billig test jeg ha opplevd som har blitt sånn. er helt gåen i bekkenet, klarer nesten ikke og gå.men det er ett tegn på mensen åg, og pms og kviser. ut ifra smertene jeg hadde forige uke,kan det tyde på at det var el.. forsinket.. kanskje jeg ble gravid da,hvem vet. får bare vente på mensen i morgen,kommr til og bli så lei meg:( tester ijen på ons hvis mens ikke dukker opp. men syns jeg så noe lyserødt på papiret i dag,men er ikke sikker, for jeg så ikke noe på papier etterpå jeg studerte det,,,,ja vet jeg er gaaal,hehe
malin_lotta Skrevet 30. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2009 men vr litt dum og bært tunge varer i dag da. kanskje det kan gå galt da hvis jeg er det. når jeg kom hjem ha jeg kraftige mensmerter, kjentes som rier, både rygg og mage. det var vondt!!! kanskje mens på tur da. og puppene klør, men det kan og være pga solarium
We Hope Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Mine billigtester (tok mange) gav ikke noe annet enn blanke tester hele tiden. Tok derfor CB digital som viste gravid, så jeg ville ikke stolt på billigtester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå