snuppelura-jente10 Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Endelig har jeg fått tr, men skjønner meg ikke på kroppen, så da trenger jeg dere jenter. Hadde en ma i uke 11 i august, begynte med litt brunt utflod sist søndag, var slik i noen dager, pleier å ha det i et par timer før tr kommer. Så på fredag begynte det å komme friskt blod noe som har økt på de siste dagene. Men hva skal jeg nå regne som første mens dag? Er kroppen tilbake til den gamle syklusen, eller vil det ta tid? Hvordan skal jeg da vite når el er? Å teste etter el for min del er håpløst da den aldri har slått ut, så det har jeg gitt opp. Hadde en syklus på 31-32 dager før. Er helt fortvilet her jeg, tok over tre måneder å få mensen tilbake og nå vet jeg jo ikke hvordan kroppen blir fremover. Dere som har mistet hvordan var det med dere etter abort??
Carina har to små gull Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Vet at man ikke skal regne med spottingen som begynnelsen av syklus. Første syklusdag begynner da den kraftige blødningen starter. Tok jo veldig lang tid før du fikk tanta igjen da. Første gang jeg mista i uke 19 gikk det 5 uker før tanta kom. Nå sist gang hadde jeg utskraping i uke 8 , er 12 dager siden og går nå bare å venter. Sjønner du blir frustrert. Håper kroppen din kommer inn på rett kjør igjen.
snuppelura-jente10 Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Tusen takk for svar. Så trist at du har mistet og så sent da. Håper det klaffer for deg snart! Kom du rett i din gamle syklus igjen? Redd jeg må vente flere måneder til neste tr kommer..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Hei du SÅ leit at du mistet spiren din Det er ganske lik min forrige MA i 2005. Jeg å mistet i uke 11, og det tok 6 uker før jeg fikk tanta tilbake Det var 6 laaange uker. Jeg hadde to menstruasjoner før jeg ble gravid på nytt, og begge de to var helt annerledes enn jeg var vant til. Det blødde ganske mye mer, og jeg hadde mer menssmerter. Å ikke hadde jeg peiling på når EL var heller. ELtestet den ene måneden, men det ble bare tull - skjønte ingenting. Så det var rett og slett bare å være veldig aktive fra ca 12 dager etter mensen og godt fremover. Jeg vet dette er et dårlig svar, men noen ganger tror jeg rett og slett man bare ikke helt skjønner kroppen...den må resette seg, tror jeg. Håper du blir fort gravid igjen Jeg hadde utskrapning for 1 uke siden etter MA nr 2, og håper å komme fort i syklus igjen jeg å. Var "kun" i uke 7 dennen gangen, så håper det kan gå litt fortere nå. Er jaffal ferdig med å blø nå... Lykke til, frida81 - 1MA
snuppelura-jente10 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 Ja, det er trist å miste, uff og du har mistet 2 ganger, så leit. Vet ikke om jeg takler å gå igjennom dette en gang til jeg. Nesten 14 uker tok det å få tr tilbake, så de siste 12 ukene har jeg vært ganske så aktiv prøver da jeg ikke har hatt peiling på når el er og når det nå kan ta litt tid å komme i gamle syklus igjen er det bare å fortsette å være aktiv, hehe, slitsomt. Lykke til, håper du blir fort gravid og at den sitter 9 mnd denne gangen. Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå