Gå til innhold

noen som vet de skal igang i januar?

Anbefalte innlegg

vi fikk en liten gutt i februar på 3 ivf forsøk og etter mange års prøving.

etter det først forsøket fikk vi ett egg på frys,og det har vi tenkt å ta i januar! :)

er det flere meg meg?

alltid koselig å følge noen,,,for selv om jeg har vært igjennom denne prosessen før,kjennes det nesten like skummelt ut nå...hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141062743-noen-som-vet-de-skal-igang-i-januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi skal også igang i januar. Både gleder og gruer meg, men prøver å ikke tenke så mye på det! Enig i at det nesten er like skummelt nå!!! Har 3 egg på frys og håper hvertfall ett av dem overlever opptining osv. Hvilke sykehus/klinikker hører dere til, jenter? Vi er på riksen.

Heisann:-) Vi skal også i gang nå snart. Har ikke fått vite datoer, men skal ringe inn neste mens. Regner med det blir spray-start i romjula. Er vårt første forsøk. Skal også gjennom pgd (gentesting av befrukta egg), så vi hører derfor til Stockholm da det ikke utføres i Norge. Den medisinske oppfølginga får vi fra UNN. Flere som hører til UNN her? Blir spennende dette, gru-gleder meg.

Så bra at vi er flere som kan følge hverandre:-)

Hei vi skal igang igjen i januar. Hadde vårt første fersk ivf forsøk nå i november som endte i en negativ test dessverre. I januar skal egget som vi har på frys brukes dersom det overlever opptininga. Vi har ei vakker jente på 8 år som ønsker seg veldig gjerne en lillebror eller/og søster:)

Annonse

Jeg skal og i januar, første gangs IVF, syns det er litt i overkant spennende! Skal ringe inn mens i desember, som forventes ca 11. Betyr det da at Kan så lite om dette her... Hadde vært veldig hyggelig å ha noen å følge!

Vi tilhører også Riksen, veldig fornøyd så langt!!

Vi er også klare til å sette igang i januar, har ikke fått dato enda men sannsynligheten er stor for at det blir sprøyter/nesespray når januarmensen kommer......... håper jo den ikke kommer da, men vi har iallefall fått brev om at vi kan starte opp så fort blodprøvesvarene kommer.. Spennende, første gangen for meg og ingen barn fra før. Prøvere i ca 16 mnd.

Jeg regner med at vi skal i gang i januar. Skal først ha nuevaring i 14 dager, og den skal inn ved neste mens. Den kommer vel en eller annen gang i midten av desember. Kort regime, rett på sprøyter heldigvis. Vårt andre søskenforsøk. Gleder og gruer meg, det har vært godt og ikke tenke ivf 22 timer i døgnet!

Vi skal også i gang med kort regime i midten av januar, så regner med uttak og innsett siste uken i januar (uke 4).

Dette er vårt 2.ICSI, og da vi ikke har barn fra før så håper vi virkelig (som alle andre her inne:=) at vi lykkes snart.. hehe

Artig at vi er så mange som skal i januar som kan slå følge.

Andre som skal i januar som holder til i Porsgrunn forresten?

Y E S!

Holder til hos fantastiske Hausken og skal i gang med mitt 8ende søskenforsøk og regner med at det blir uttak/innsetting ila januar...

Har en sønn på snart 2,5 år som kom etter 5 forsøk, så jeg er blitt bra dreven i dette gamet må jeg si ;o)

Så gøy at så mange skal til pers ila januar.....blir en herlig gjeng med september og oktober barn på oss alle ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...