Gå til innhold

Silver cross kensington - erfaring?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha min første lille i juni, gleder meg stort! Har sett meg ut en svart Silver Cross Kensington ( www.silvercross.co.uk/our-range/heritage-collection/kensington ). Får en reisetrille på kjøpet, det er sikkert greit å ha? (www.silvercross.co.uk/our-range/pushchairs-strollers/dazzle/).

Lurer på om noen der ute har erfaringer med denne/disse? Kensington er tung, dyr og stor, men det kan jeg tåle :D mannen er klar for å trille baby i gammeldags kensington, så det går også fint.

Hvor lenge kan jeg regne med å bruke den store vognen, og er trillen ok å bruke som eneste alternativ når nurket vokser ut av/vil opp av bagvognen?

Som dere skjønner er dette nytt for meg - jeg vet ikke hva som er nødvendig/vanlig... Men har goood tid på å sette meg inn i ting ;) Setter pris på tilbakemeldinger :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141062600-silver-cross-kensington-erfaring/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Solgte min vogn.. og angrer. Venter plutselig en til her.

Elsket den vogna. Eneste var at den knirket litt i fjæringa. Jeg gikk over til sportsvogn ved 8mnd alder. Da ble det for tungt. Upraktisk i bil om man har flere barn hvertfall. Men følte meg som ei dronning på trilletur!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...