September_baby<3 Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hei, I det siste har jeg vært vært kvalm, pulsen stiger til værs bare jeg går fra stuen til soverommet, jeg blir kjempekvalm av pizza og annen fast food -men har kjempelyst på grønnsaker og typisk søndagsmat. Jeg har vært gravid en gang tidligere (men tok abort, var veldig ung), og da var jeg usannsynlig kvalm hele tiden, hele dagen. Nå er jeg for det meste kvalm om kveldene.. Jeg er dessuten sulten hele tiden.. Alle disse er fine symptomer.. Men. Når jeg tok testen viste den ''Ikke Gravid''.. For det første så må jeg innrømme at jeg ikke har stålkontroll på når jeg skulle hatt el pga slurv med p-pillene og utsettelse av mens, så jeg vet mao ikke om jeg er for tidlig ute med å ta testen. For det andre var jeg kanskje en smule utålmodig når jeg skulle ta testen, så jeg tok den på kvelden etter å ha helt innpå juice og vann.. Så det jeg lurer på er, kan det være at jeg er gravid, men at resultatet ble dårlig pga min utålmodighet..? Dere har sikkert svart på dette noen ganger tidligere, men håper dere ønsker å komme med noen gode svar/meninger=) Takk=)
Annci<3 Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 En positiv test er garantert positiv, men en negativ test kan bli negativ av mange grunner.. Ta en ny test i morgen tidlig slik at du får brukt morgenurinen. Lykke til
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 vet at det er flere som må vente noen dager etter IKM med og få positivt for de er sene med hcg hormonet. men ta på morgen urin for det er jo den urinen som er samlet opp og derfor sterkere. lykke til
Arytai Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Jeg tok negativ test først men tok ny noen dager senere som var positiv. Så muligheten for at du er gravid er absolutt til stede:)
mabel Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Samme her... jeg teste negativt en uke etter unfangelsen men uken etter skrek testen gravid. Og ja MORGEN-urin er et poeng.. Lykke til!
Mortil1snart2<3 Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 med førstemann fikk jeg positiv test først 5 dager etter IKM, så alt er vel mulig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå