Gå til innhold

Noen som har BMW X3 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med bilen? Hvordan er bagsjerommet? Får man plass til vogn der?

Fortsetter under...

Skrevet

Har dere ikke råd til X5'en?

Utrolig rart hvis en så stor bil ikke har plass til en barnevogn. Det får jo til og med de gamle golfene plass til baki.

Skrevet

Klart vi har råd til X5, men det er X3 jeg vil ha:)

Skrevet

Hvorfor i alle dager vil du ikke ha den beste når du først skal kjøpe?

Skrevet

Fordi jeg føler at den blir litt for stor igjen. X3en er mer passe størrelse for meg. Men må bare finne ut om bagasjerommet har plass til en stor barnevogn som f. eks Emmaljunga.

Annonse

Skrevet

X3 har bittelite bagasjerom. Hadde nok ikke kjøpt den hvis jeg skulle hatt en stor emmaljunga baki der. Jeg har oth og den går fint inn.

Vi har X3 som bil nr 2, ville aldri hatt den som hovedbil pga størrelsen.

Skrevet

Dette blir også egentlig bil nr 2. Vi har en annen større bil når hele familien skal kjøre sammen. Men må alikevel ha plass til en barnevogn i bil nr 2:)

Skrevet

Det er faktisk ikke store plassen i en x3.

Vi gikk for x5 når vi kjøpte i sommer pga bagasjerommet.

Den lille x3 rommer 480 liter, mens x5 rommer 620.

Skrevet

Vi har en Emmaljunga og den går så vidt inn x3.

Det vil si at jeg må ta av baggen først, så klappe sammen understellet, så pushe inn baggen etterpå.

Gleder meg til ny bil!

Skrevet

Ingen av de store SUVene har noe bagasjerom å skryte av. Utrolig frustrerende. Vi har lett etter en SUV med stort nok bagasjerom, men det finnes ikke på markedet når vi trenger plass til et hundebur og en tvillingvogn. Dårlig!

Skrevet

Anonym 09.30: Får du plass til baggen oppå understellet, eller må baggen ligge ved siden av? Og får du da plass til noe annet i bagsjerommet når du har vogn der?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...