Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Noen som vet om butikker som selger sånt? Nettside? (heltst i bergensområdet)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 men da hadde du ikke trengt å svar
Mammaen til Isak Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Kan du forklare meg litt bedre hva du mener? Du kan ikke lime gulvbelegg på benken, det vil ikke bli pent altså.. Det koster ikke mye å bytte ut benkeplaten på feks ikea. Du trenger ikke velge det dyreste. Hvor lang er benkeplaten din? Så kan jeg godt finne noen alternativer til deg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Takk for svar Vet det finnes sånn "laminat" som man kan feste/lime på benkeplata. Men vet ikke hvor det kjøpes
Mammaen til Isak Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Aner ikke, så da kan jeg ikke hjelpe deg )
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 kanskje du mener kontaktpapir,det får du kjøpt,der de selger maling
Anonym bruker Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Jeg mener jeg vet ganske mye om hva man kan få og ikke få til kjøkken, etter noen store oppussingsrunder. Det der du nevner tror jeg ikke finnes, i hvert fall ikke npoen versjon som vanlige folk uten spesielle maksiner kan "lime på". Kan uansett ikke se for meg at resultatet blir særlig bra. Nei, ta deg en tur ut på IKEA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå