Gå til innhold

Billigtester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestillt 10 strimler idag, fra billige-tester.no

Noen som har erfaring med de? Når kan jeg forvente at de kommer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte ti staver i går, og fikk mail i dag om at de er sendt! Er første gang jeg bestiller derfra, men om det stemmer at de er sendt regner jeg med å få de allerede tirsdag/onsdag:)

Skrevet

EL tester eller Gtester?

Billigtestene er helt greie synes jeg.. Eneste er (som jeg har erfart) at Gtestene aldri blir ordentlig sterke når man har fått positivt resultat..

Personlig liker jeg best digitale EL tester, men billigstrimlene er sikkert greie for de som liker de :)

Tipper du har de på tirsdagen.. Kansje onsdag :)

Skrevet

Jeg har bestilt fra de 2 ganger. begge gangene kom pakken 2 virkedager etter at jeg bestilte. Resultatene var like positive som CB kjøpt på apoteket da jeg ble gravid for noen mnd siden. den dagen jeg fant ut at jeg var gravid tok jeg totalt 5 tester. 4 billigtester og en (dyr) Clearblue. Alle var absolutt postive! så heretter gidder iallefall ikke jeg kjøpe på apoteket;) lykke til!

Skrevet

De blir nok sendt i morgen :-) Føler bare på meg at det er noe på gang.. Og så testoman som jeg er, så tenkte jeg at det er kanskje bedre å bestille 10 stk, for 125, enn å få 1 til samme pris :-) Spennende altså !

Men viser de like tidlig positivt som feks. CB og QR?

Skrevet

Tror ikke de viser positivt før IKM egentlig, men jeg fikk svak svak rosa strek i sted, 4 dager før IKM.... testa med stavtest fra billigetester.no

LYKKE TIL!! :))

Skrevet

Hei :)

Mange som bruker de testene her inne! Jeg bruker de selv og liker de jeg:) Føler jeg kan teste som jeg vil uten at det blir så sinnsykt dyrt! :)

Jeg fikk mine 2 virkedager etter jeg bestilte!! :) Så du vil nok få de på tirsdag!

Forresten mange som har testet positivt med billigstrimlene mange dager før ikm! Så er bare å glede deg :D

Skrevet

jeg har fått de i posten etter ett par dager,og er kjempe fornøyd...vist negstivt når den skal og positivt test når den skulle...fikk svak positiv strek 5 dager før ikm...mener ganske så sikkert at de testene er blandt testene som slår ut først! jeg er hvertfall kjempe fornøyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...