sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 ER det noen av dere som har vært inne på spå/horoskop siden ?? jeg var det i går, stilte ett spørsmål der om jeg var gravid eller om jeg ble det snart. Fikk til svar at det skjedde i mars, å det blir en gutt. Er det noen som har erfaring derifra?? hihihihi klem
Agga6969 Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 hei!=) har du adressen til den siden??=) er litt sånn overtroisk jeg også!hoho:)
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 den er her inne på spå/horoskop Måtte prøve jeg og! Lurer på om jeg har fått svar!!
Flutili Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Har vært der jeg og, fårr veldig mye forskjellige svar, er jo veldig mange som spår der inne.... Jeg har fått rede på at jeg er gravid nå, at jeg blir gravid i februar og at det blir nok ei stund til du blir gravid, så hva skal jeg holde meg til, ....skeptisk,..... Håper selvfølgelig jeg er gravid nå
Tingeling27 Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 virker som det er veldig sjelden folk svarer der inne syns jeg...er mange innlegg der hvor det står svar 0 og er dager siden det er blitt lagt inn....så ikke vet jeg....de som spår orker vel kanskje ikke sitte der hver kveld og spå gratis??
Carina har to små gull Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Det blir spådd ganske masse på chatten på kveldene. Jeg har blitt spådd der flere ganger og mye har stemt. Nå har jeg blitt spådd gravid i januar/februar av 2 og de kunne begge se fødsel på meg i oktober. Håper at det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå